اخبار کانون ها

حمایت مالی کانون وکلای کردستان جهت تامین بخشی از هزینه‌های درمانی وکیل حسن صفری

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کردستان با انتشار تصویر فیش واریزی به شماره حساب بانکی اعلامی کانون وکلای دادگستری مرکزی از حمایت مالی این کانون از وکیل حسن صفری خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، پس از حمایت مالی کانون وکلای گیلان به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمانی وکیل حسن صفری، کانون وکلای دادگستری کردستان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که مبلغی را جهت این اقدام اختصاص داده است.

حسب نامه صادره و تصویر فیش واریزی، کانون وکلای کردستان مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال جهت تامین بخشی از هزینه‌های درمانی وکیل حسن صفری اختصاص داده اند.

در نامه کانون وکلای دادگستری کردستان آمده است:

جناب آقای دکتر کورش عسگری

ریاست محترم کانون وکلای دادگستری مرکزی

با سلام و احترام

همکاران ارجمند و معزز در هیأت مدیره کانون محتشم مرکزی متأسفانه خبر سوء قصد به وکیل حسن صفری که طرف مقابل موکلش حین انجام وظیفه وکالتی مورد تیراندازی قرار گرفته و جراحت و آسیب اساسی دیده باعث ناراحتی و تأثر همکارانتان در کانون وکلای کردستان را فراهم نموده است. قطعاً همراهی و همکاری و مساعدت و کلای سراسر کشور به وکلای در معرض خطر بار دیگر صحنه های زیبایی از اتحاد همبستگی و همدردی وکلای معزز را به تصویر خواهد کشید. هیأت مدیره کانون وکلای کردستان به نمایندگی از وکلای کردستان بمنظور تأمین بخشی از هزینه های درمانی وکیل حسن صفری مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال را در نظر گرفته است و کمک در نظر گرفته شده از طریق کانون مرکزی در اختیار آقای صفری قرار خواهد گرفت.

امیدواریم حاکمیت در قبال وکلای در معرض خطر به وظایف خود عمل نماید و به نسبت به بررسی موضوع و جلوگیری از چنین حوادث دلخراشی و همچنین ارائه طرح یا لایحه ای در جهت حمایت از وکلا اقدام نماید.

با تشکر و تجدید احترام

امیر احمدی نائب رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان

بیشتر بخوانید:

همچنین هیات مدیره صندوق حمایت وکلا نیز با حمایت مالی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض در این موضوع موافقت کرده است.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا