اخبارویژه

پخش سریال کره‌ای دهن لق در نوروز ۱۴۰۳ ؛ وکیل معمولی که دچار چالشی عجیب می‌شود

وکلاپرس– سریال کره‌ای دهن لق درباره سرنوشت یک وکیل چالش‌برانگیز، قرار است در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تهران سیما پخش شود.

به گزارش وکلاپرس، مجموعهٔ تلویزیونی اکشن – درام دهن لق با نام انگلیسی «Big Mouth» و «Big Mouse» (هر دو به صورت 빅마우스 در زبان کره‌ای نوشته می‌شوند) که داستان یک وکیل معمولی و ضعیف را روایت می‌کند که درگیر پروندهٔ قتل می‌شود، محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی است.

سریال «دهن لق» در گونه اکشن، جنایی و درام محصول ۲۰۲۲ کره جنوبی است که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تهران سیما پخش شود. این سریال هر شب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

سریال درباره وکیل جوانی به نام چانگ هو است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق عمل نکرده است؛ بدهی زیادی دارد و در آستانۀ جدا شدن از همسرش نیز هست.

در خلاصه داستان سریال دهن لق آمده است: چانگ‌هو به عنوان یک وکیل دادگستری به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام «موش بزرگ» است، دستگیر می‌شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده به زندان می‌رود و احساس می‌کند که دیگر همۀ زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد. اهالی زندان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند و…

بیشتر بخوانید:

ایده اولیه و اصلی فیلم که یک وکیل باید از زندان برای پیشبرد یک پرونده و اثبات بی گناهی خود بکوشد به خودی خود جذاب است و پرداخت و پیشبرد داستان با خطوط تازه‌ای که به آن اضافه می‌شود درامی جذاب را خلق می‌کند که مخاطب را نسبت به دنبال کردن آن مانند هر سریال معمایی موفق ترغیب می‌کند. ساخت حرفه‌ای سریال هم مزید بر علت شده است تا مخاطب را به راحتی تا پایان با خود همراه کند.

در این سریال هنرنمایی سه شخصیت را خواهیم دید. پارک چانگ‌هو، وکیلی سطح پایین که در هیچ یک از پرونده‌هایش موفقیت کسب نکرده، او وضعیت مالی مناسبی ندارد و در آستانه جدایی از همسرش است. هو می‌هو، همسر پارک چانگ‌هو است، آنها علاقۀ زیادی به یکدیگر دارند، اما مشکلات مالی و دست و پا چلفتی بودن همسرش سبب شده به فکر جدایی بیفتد. چوی دوها: شهردار شهر گوچون است که پارک چانگ‌هو را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آنها را از اتهام قتل تبرئه کند.

سریال دهن لق در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد حوالی ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا