اخبار آزمون ها

اطلاعیه جدید مرکز وکلای قوه قضاییه درباره شائبه لو رفتن سوالات آزمون روز جمعه

وکلاپرس _ مرکز وکلای قوه قضائیه که اخیرا اعلام کرده بود مسئولیت برگزاری آزمون سازمان سنجش است، در اطلاعیه جدیدی خبر از پیگیری ادعاهای مطرح شده پیرامون لو رفتن سؤالات داد.

به گزارش وکلاپرس، پس از حواشی روزهای گذشته درباره امنیت سوالات آزمون مرکز وکلا که موجب نگرانی داوطلبین شده بود، روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه در اطلاعیه ای مجدد از بررسی و پیگیری این موضوع توسط مسئولان مربوطه خبر داد و گفت: با توجه به شائبه‌های مطرح شده در فضای مجازی، به منظور احقاق حقوق شرکت کنندگان محترم آزمون و تنویر افکار عمومی، درخواست بررسی ادعای مطرح شده به مسئولان ذی صلاح ارسال شده است.

بیشتر بخوانید:

 آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و پس از آن بعضی داوطلبان مدعی شدند سوالات این آزمون ساعاتی قبل از برگزاری در یک کانال تلگرامی درج شده است.

اطلاعیه مرکز وکلا درمورد اخبار آزمون سراسری وکالت به شرح زیر است:

نظر به برگزاری آزمون وکالت ۱۸ اسفند ماه سال ١۴٠٢ در رابطه با طرح ادعایی از سوی برخی کانال‌های تلگرامی غیر رسمی مبنی بر انتشار سوالات آزمون مذکور اعلام می‌دارد، با توجه به شائبه‌های مطرح شده در فضای مجازی، به منظور احقاق حقوق شرکت کنندگان محترم آزمون و تنویر افکار عمومی، درخواست بررسی ادعای مطرح شده به مسئولان ذی صلاح ارسال شده است و انشاءالله نتیجه و گزارش این اقدام متعاقباً از سوی روابط عمومی مرکز به استحضار داوطلبان گرامی خواهد رسید.

«شایان ذکر است هرگونه اخبار و اطلاعیه رسمی مرکز، تنها از طریق روابط عمومی و ارتباطات مردمی قابل پیگیری است.»

منبع: روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

‫۵ دیدگاه ها

  1. اگه مدعی عدم انتشار سوالات هستند از داوطلبانی که به ۸۰ سوال بالاتر جواب درست دادن تحقیقات کنند اگه ۸۰ درصدشون تونستن به ۸ تا از ۸۰ تا جواب بدن ، سلامت آزمون تایید شده است

    1. سه سوال چه تاثیر دارد .فقط باید آزمون مجدد بدهند.
      اگه میانگین یک درصد که ملاک قبولی دیگران است بالاتر از دفعات قبل بود یدون شک و مطمن باشین تقلب صورت گرفته

  2. جناب مبارک راس ساعت ۱۱/۳۰دقیقه تمامی سوالات در کانال تلگرامی آمده است فلسفه بافی صغری و کبری چیدن دیگه چه صیغه ای است هرکس مقصر یا کوتاهی کرده باشد دیگر چه فرقی دارد این گرگ سالهاست با گله آشناست سازمان سنجش هر آزمونی برگزار کرده از ۳تا یکی همین داستان دارد لطفاً یا قوه قضاییه خودش برگزار کنه آزمون یا به جهاد دانشگاهی واگذار کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا