اخبار کانون هاویژه

تا امروز کانون‌های وکلای مازندران و گیلان اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ را منتشر نکرده‌اند

وکلاپرس- با گذشت قریب به یک ماه از اعلام نتیجه آزمون وکالت ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش، تمام کانون‌های وکلا به جز دو کانون مازندران و گیلان اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کرده‌اند.

 به گزارش وکلاپرس، آزمون وکالت امسال ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ بر اساس قانون تسهیل برگزار و نتایج آن روز ۲۱ شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.

در مدت زمان گذشته از اعلام نتایج، ۲۶ کانون از کانون های ۲۸ گانه وکلای دادگستری کشور در اطلاعیه هایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ را به طرق مختلف اعلام کرده اند.

با این وجود کانون های وکلای دادگستری مازندران و گیلان اقدام به انتشار اسامی پذیرفته شدگان نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هرچند کانون وکلای مازندران وعده داده است کارنامه پذیرفته شدگان را در سایت خود قرار بدهد، اما تا امروز نه اسامی قبولی‌ها منتشر شده و نه اطلاعیه شرایط و زمان ثبت نام اعلام شده است.

در سوی دیگر کانون وکلای گیلان چندی پیش با صدور اطلاعیه‌ای و بدون انتشار اسامی قبولی‌ها، از پذیرفته شدگان آزمون وکالت خواست از تاریخ ۹ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۲ به سایت این کانون مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

علاوه بر انتشار اسامی در خصوص اطلاعیه ثبت نام و نحوه حضور و زمانبندی مراجعه و مدارک لازم جهت ثبت نام نیز کانون های وکلای دادگستری خراسان (رضوی-جنوبی)، خوزستان، کرمانشاه، مرکزی، البرز هنوز اقدامی انجام نداده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا