وکلاپرس- براساس تغییرات نسخه اخیر سامانه خدمات قضایی، چنانچه مراتب ثبت شده در لایحه، مستلزم تغییر یا ویرایش باشد، کاربر می بایست مجدداً اقدام به اخذ امضاء و تأییدیه از شخص نماید.
به گزارش وکلاپرس، معاون خدمات الکترونیک قضایی در نامه ای خطاب به مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درخصوص تغییرات اعمال شده از سوی کاربران دفاتر بدون اجازه متقاضی اعلام کرد که براساس تغییرات نسخه جدید، چنانچه مراتب ثبت شده در لایحه، مستلزم تغییر یا ویرایش باشد، کاربر می بایست مجدداً اقدام به اخذ امضاء و تأییدیه از شخص نماید.
بیشتر بخوانید:
- نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زمان اعلام تعطیلی به صورت فوقالعاده و خارج از تعطیلات رسمی
- تکلیف دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مبنی بر اعلام و تفهیم مبلغ دقیق «هزینه دادرسی» پیش از «ثبت دادخواست اعسار از هزینه دادرسی»
تاریخ: ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
شماره: ۹۰۰۰/۲۲۹۲۶/۵۵۰
پیوست: ندارد
جناب آقای سلطانی
مدیرعامل محترم کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
با سلام و احترام
نظر به ایرادات و اعتراضات واصله به این مرکز از سوی اشخاص و اعلام نارضایتی مبنی بر این که در سامانه خدمات الکترونیک قضایی پس از ثبت و اخذ امضاء دادخواست، شکواییه و لایحه، در مواردی بدون اجازه متقاضی تغییراتی توسط کاربران دفاتر انجام می گیرد، به اطلاع میرساند؛ پیرو نگارش نسخه اخیر سامانه خدمات قضایی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ ایراد وارده برای خدمت لایحه مرتفع شده است. بدین ترتیب که پس از ثبت موقت و اخذ امضا در لایحه، چنانچه مراتب ثبت شده مستلزم تغییر یا ویرایش باشد، یا هرگونه تغییر جدید و ذخیره اطلاعات سوابق امضای دریافت شده قبلی حذف و کاربر می بایست مجدداً اقدام به اخذ امضاء و تأییدیه از شخص نماید.
شایان ذکر میباشد مقرر است این امکان در نگارشهای نسخ آتی سامانه برای سایر خدمات در سامانه لحاظ گردد. مراتب جهت اطلاع رسانی و ابلاغ به دفاتر خدمات قضایی به نحو مقتضی ارسال میگردد.
محمدحسین آقایی
معاون خدمات الکترونیک قضایی