گفت و گوویژه

تصادف مشکوک وکیل سعیده دبیری، عضو علی البدل کانون وکلای البرز با یک خودرو +‌ فیلم

وکلاپرس- عضو علی البدل هیأت مدیره کانون وکلای البرز طی یک سانحه که عمدی یا غیرعمدی بودن آن در حال بررسی است، دچار آسیب و جراحات شدیدی شده است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل سعیده دبیری (عضو علی البدل هیأت مدیره کانون وکلای البرز) در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ درحالیکه از خیابان عبور می‌کرد، به علت تصادف با یک خودروی پراید جراحت شدید دید و به بیمارستان منتقل شد.

براساس فیلمی که از دوربین کافی‌شاپ محل مورد تصادف دریافت شده است، تصادف ساعت ۲۱ اتفاق افتاده و خودروی پراید سفید پس از این حادثه، از محل متواری شده است.

مدیران کانون وکلای البرز به صورت جدی پیگیر پرونده هستند

وکیل امیرحسین میربهاری، همسر وکیل سعیده دبیری، در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار وکلاپرس گفت: عمد یا غیرعمد بودن این موضوع هنوز مشخص نشده است، اما مراجع انتظامی در حال پیگیری موضوع هستند. مدیران کانون وکلای البرز نیز به صورت جدی پیگیر پرونده هستند.

وی درخصوص آخرین وضعیت وکیل سعیده دبیری گفت: همسرم هم اکنون در بیمارستان بستری است. بدن وی دچار کوفتگی و خراشیدگی ‌های متعدد شده و صورتش از ۶ ناحیه دچار شکستگی شده است. متأسفانه فک ایشان هم شکسته است و فردا صبح نیز بایستی مجددا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

عمد یا غیرعمد بودن سانحه مشخص نشده است

وکیل رضا وطن‌خواه (عضو هیات مدیره کانون وکلای البرز) در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس در خصوص جزئیات این حادثه گفت: هنوز عمد یا غیرعمد بودن این تصادف مشخص نشده است و نهادهای ذیربط درحال پیگیری موضوع هستند.

وی ادامه داد: براساس شنیده ها، همکارمان به موکلینش مظنون نیست اما با توجه به فیلم موجود از لحظه تصادف و عجیب بودن این حادثه و متواری شدن راننده، شکایت ثبت شده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم لحظه برخورد پراید با وکیل دادگستری

فیلم لحظه وقوع حادثه در ادامه آمده است:

هشدار: فیلم حاوی تصاویر آزاردهنده است.

جزئیاتی جدید درباره پرونده قتل وکیل دادگستری مهران رحیمی

‫۷ دیدگاه ها

  1. خدا لعنت کنه دشمنان رو به اشد مجازات خودشون برسن ..وکیل کلی درس میخونه و سختی میکشه ..فقط مدافع دعواست نه اینکه خصومتی داشته باشه بی طرف ..چرا بعضیها نادانن و فقط قصد نیت شوم دارن ..شهر شهر هرت نیست که بیا با یک پراید کوفتی بزنی دربری نه ..پای دار باید بری …تا به جان کسی خسارت نزنی. هیچوقت تصمیمات نادرست و هیجانی به جایی نرسیده ..جز فلاکت خود شخص

  2. سلام ایشان یکی از وکلای مبرز وسلامت میباشند انشاالله که بزودی سلامت خودرا بازیابد اما تعجب اینکه شخصی که با ایشان قبل از حادثه صحبت میکنه چطور متوجه حادثه نمی شود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا