اخبارویژه

مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌های حق‌الوکاله پرونده‌های قضایی معاف هستند

وکلاپرس _ رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از معافیت از پرداخت هزینه‌های حق‌الوکاله پرونده‌های قضایی برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیده فاطمه هاشمی (رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان) گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۶۸۷ مددجوی زیر پوشش از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سیده فاطمه هاشمی گفت: علاوه‌بر مشاوره حقوقی، مددجویان از تمامی خدمات قضائی از جمله ارائه دادخواست، اظهارنامه، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی هم بهره‌مند می شوند.

وی با اشاره به ارجاع پرونده مددجویان به کانون وکلا افزود: مددجویان از پرداخت هزینه‌های حق‌الوکاله پرونده‌های قضایی با استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکار، معاف هستند.

بیشتر بخوانید:

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان گفت: همچنین براساس تفاهم‌نامه‌های به امضاء رسیده، مددجویان علاوه‌بر بهره‌مندی از ظرفیت وکلای نیکوکار، از خدمات مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده، دفاتر خدمات قضائی و کانون کارشناسان رسمی دادگستری هم بهره‌مند می‌شوند.

هاشمی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌‎های آموزشی حقوقی ویژه مددجویان گفت: از ابتدای امسال تاکنون دوره‌های آموزشی با حضور ۸۸۰ مددجو برای آگاهی از حقوق قانونی آن‌ها برگزار شده است.

منبع: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا