اخبار کانون هاویژه

اهدای حق الوکاله وکالت های تسخیری و معاضدتی وکلای کانون وکلای دادگستری همدان به مرکز نیکوکاری

وکلاپرس– وکلای تسخیری و معاضدتی کانون وکلای دادگستری همدان، حق الوکاله پرونده های تسخیری و معاضدتی شان را به مرکز نیکوکاری این کانون اهدا کردند.

به گزارش وکلاپرس، هیات مدیره کانون وکلای دادگستری همدان در راستای شفافیت، اقدام به انتشار مصوبات هیات مدیره دوره دهم این کانون کرده اند.

بر اساس سیزدهمین صورتجلسه هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری استان همدان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ برگزار شده است، مبلغی بالغ بر ۴۸ میلیون تومان از بودجه تخصیصی سال ۱۳۹۹ بابت حق الوکاله وکلای تسخیری و معاضدتی به کانون همدان پرداخت شده است.

اما طبق درخواست وکلای مشمول دریافت این حق الوکاله، این مبلغ به حساب نیکوکاری کانون اهدا شده است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش هیات مدیره کانون وکلای همدان آمده است:

سیزدهمین صورتجلسه هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری استان همدان

تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بتاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ جلسه سیزدهم هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری استان همدان به ریاست آقای مهدی غلامی جلال و با حضور آقایان، رحیم فریبا،محمدرضا مددی،علی مسلمی و حمیدرضا احمدوند شاهوردی اعضای اصلی هیأت مدیره تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

پیرو پرداخت مبلغ ۴۸۵/۱۶۶/۶۹ ریال از بودجه تخصیصی سال ۱۳۹۹ بابت حق الوکاله وکلای تسخیری و معاضدتی از ناحیه کانون وکلای مرکز به حساب کانون همدان از آنجایی که در راستای پرداخت مبلغ مذکور به وکلای مشمول نامبردگان از دریافت مبلغ سهم خود امتناع نموده و مراجعه ای به کانون در مهلت های مقرر نداشته اند.لذا مقرر می گردد که مبلغ مذکور و در اعمال خواسته همکاران به حساب مرکز نیکوکاری کانون همدان واریز گردد.

جهت مشاهده همه مصوبات هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری همدان اینجــــــا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا