اخبار مجلس شورای اسلامی

وکلای قوه قضاییه باید به حکم صادر شده برای طبری اعتراض می کردند

وکلاپرس- نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم درباره پرونده اکبر طبری گفت: وکلای قوه قضاییه باید به حکم صادر شده برای طبری اعتراض می کردند .

حسن نوروزی، نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم، در گفت و گو با خبرگزاری برنا در رابطه با درخواست فرجام خواهی اکبر طبری از دستگاه قضا گفت: وکلای قوه قضاییه باید به حکم صادر شده برای طبری اعتراض می کردند نه اینکه شاهد اعتراض و فرجام خواهی طبری باشیم، نظام باید به حکم طبری اعتراض کند زیرا کسی که فساد سازمان یافته را طراحی می ‌کند، جرم سنگینی دارد.

او گفت: نظام و حکومت باید به حکم او اعتراض و ورود کنند و درخواست اشد مجازات، داشته باشد و باید برخورد شدیدتری با طبری صورت گیرد زیرا او با چشم باز و بیدار در دستگاه عدل، فساد ایجاد و با آبروی نظام بازی کرده است. نظام باید از طبری شکایت کند و این حکم صادره را قوی ‌تر و محکم ‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

نوروزی در انتقاد به درخواست فرجام‌ خواهی طبری ادامه داد: طبری به دنبال وقت‌ کشی است و امید دارد از جرم او کاسته شود.

او اظهار کرد: درخواست طبری منجر به نتیجه نمی ‌شود و این درخواست نشان از جسارتی است که طبری نسبت به نظام پیدا کرده است. با توجه به پر روگری که او در دادگاه داشت حکم طبری اندک و نابه جا است. او در راستای اهداف خود خیال می کند همیشه به نفع اوست، پس باید نظام به این حکم، اعتراض کند.

منبع: برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا