اخبار صنفیاخبار کانون هاویژه

اطلاعیه کانون وکلای مرکزی درخصوص میزان حمایت مالی صورت گرفته از وکیل حسن صفری

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکزی در اطلاعیه ای گزارشی  از میزان حمایت مالی صورت گرفته از وکیل حسن صفری را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکزی، تا صبح امروز مبلغ ۲/۰۷۰/۵۳۰/۰۰۰ ریال جهت همیاری با وکیل حسن صفری به حساب کانون وکلای دادگستری استان مرکزی واریز شده است.

متن اطلاعیه در ادامه آمده است.

به اطلاع همکاران گرانقدر میرساند حسب اخرین استعلام اخذ شده از بانک تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ مبلغ ۲/۰۷۰/۵۳۰/۰۰۰ ریال جهت همیاری با همکار محترم اقای حسن صفری به حساب کانون وکلای دادگستری استان مرکزی واریز گردیده است.

ضمن تشکر از کلیه همکاران ،علی الخصوص پیشکسوتان محترم و بازنشستگان عالی رتبه کانون که در همه موارد علی رغم عدم حضور ،حمایت همه جانبه خود را از کانون وکلا و همکاران محترم بروز داده اند از کلیه همکاران خواهشمند است فیش های مبالغ واریزی خود را به شماره ایتای کانون وکلا ارسال نمایند. روزانه اطلاعات بعدی به سمع و نظر همکاران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وکیل حسن صفری، عضو کانون وکلای دادگستری مرکزی، ۱۸ شهریورماه حین انجام وظایف وکالتی‌اش از سوی طرق مقابل پرونده موکلش مورد سوءقصد و تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان بستری شد. وکیل حسن صفری برای توقیف ملک در پرونده مربوط به مهریه موکلش، به نظم آباد اراک مراجعه کرده بود و از سوی همسر موکلش مورد سوءقصد قرار گرفت و مجروح شد. در این درگیری فرد مسلح، همسر خود را نیز با سلاح گرم به قتل رساند.

هیات مدیره کانون وکلای مرکزی در اطلاعیه ای خواستار حمایت مالی از وکیل حسن صفری شد. براساس برآورد انجام شده فعلا حداقل ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی برای برطرف کردن مشکلات وکیل حسن صفری لازم است.

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. لطفا شماره کارت جهت کمک به هزینه های درمان همکارمان حسن صفری را ارسال فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا