اطلاعیه مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه در خصوص قطعی سامانه عدل ایران

وکلاپرس- بالاخره بعد از گذشت دو روز از قطعی سامانه عدل ایران و موجی از نارضایتی کاربران و وکلا در خصوص مشکلات ایجاد شده، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش وکلاپرس، بسیاری از وکلا و مخاطبان وکلاپرس از روز گذشته گزارش هایی از اختلال در سامانه عدل ایران و قطعی سامانه خبر داده بودند که تا امروز هم ادامه دار بود.

 بالاخره بعد از گذشت دو روز از قطعی سامانه عدل ایران، روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، اعلام کرده که مشکل به وجود آمده به علت قطعی برق مرکز داده قوه قضاییه رخ داده است.

جدید (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)

آموزش تصویری نحوه اتصال به سامانه عدل ایران هنگام قطعی سامانه

 

اطلاعیه روابط عمومی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در خصوص قطعی سامانه خدمات الکترونیک قضایی

در این اطلاعیه آمده است:

مشکل به وجود آمده به علت قطعی برق مرکز داده قوه قضاییه رخ داده است که با تلاش شبانه روزی همکاران این مرکز از صبح امروز مشکل مرتفع شده است.

اگر چه در این اطلاعیه که در ساعت ۲ ظهر روز سه شنبه (۱۶ مرداد ماه) منتشر شده اعلام شده است که «از صبح امروز مشکل مرتفع شده است». اما هنوز هم کاربران قطعی سامانه و اختلال را گزارش کرده اند.

مشخص نیست که راهکار دستگاه قضایی برای وضعیت لوایح و دادخواست هایی که در این مدت میبایست ثبت و ارسال میشده چیست و پاسخگویی این نهاد در خصوص حقوق تضییع شده کاربران چگونه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل