اخبار کانون هاویژه

پلمپ دو موسسه حقوقی غیر مجاز در استان قم

وکلاپرس _ کانون وکلای دادگستری قم از پلمپ دو موسسه حقوقی غیر مجاز در این استان و همچنین اخطار به سه موسسه غیرقانونی دیگر، خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای قم ضمن اعلام پلمپ دو موسسه حقوقی غیر مجاز در این استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کانون وکلای دادگستری قم و اداره نظارت و بازرسی این کانون به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تضییع شدن حقوق آحاد مردم توسط موسسات غیرمجاز حقوقی، برخورد قانونی با این قبیل موسسات را با جدیت در دستور کار خود قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی کانون وکلای قم روز دوشنبه اطلاع داد:

به اطلاع جامعه وکالت استان قم می‌رساند، پیرو پیگیر‌های مستمر ریاست محترم کانون وکلای دادگستری استان قم و اداره نظارت و بازرسی کانون و متعاقب اخذ دستور قاطع معاونت محترم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قم به پلیس محترم اماکن به منظور برخورد با موسسات حقوقی فاقد مجوز، پیرو اخطار قبلی در یوم جاری دو موسسه حقوقی غیرمجاز توسط پلیس محترم اماکن پلمپ گردیده و سه موسسه غیرمجاز دیگر اخطار قانونی دریافت نمودند.

کانون وکلای دادگستری قم و اداره نظارت و بازرسی این کانون به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تضییع شدن حقوق آحاد مردم توسط موسسات غیرمجاز حقوقی، برخورد قانونی با این قبیل موسسات را با جدیت در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا