اخبار کانون ها

آگهی انتخابات نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان

وکلاپپرس- بر اساس آگهی انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان، انتخابات این کانون، ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کردستان، آگهی انتخابات نهمین دوره انتخاب هیات مدیره این کانون را منتشر کرد.

بر اساس این آگهی انتخابات نهمین دوره انتخاب هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان، ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تعدا افراد تایید صلاحیت شده ۱۰ نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

متن آگهی به شرح زیر است:

به اطلاع کلیه و کلای محترم پایه یک عضو کانون وکلای دادگستری کردستان میرساند با عنایت به وصول مرقومه شماره ۹۰۰۰/۱۵۰۲/۶۰۰/۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ شعبه دوم دادگاه عالی انتظامی قضات مبنی بر تأیید صلاحیت نامزدهای عضویت در هیأت مدیره نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل اعلام میگردد:

ردیفنام و نام خانوادگی
۱آزاده احمدی
۲محمدر نوف ادمن
۳فرهاد اصلانی
۴هانا ذکری
۵عمران فرخ مرادی
۶حامد محمدی
۷حبیب اله مرادی
۸هوشنگ مرادی
۹کمال معزی
۱۰محمد مهرانی

بر همین اساس در راستای ماده ۱۵ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، هیأت عمومی در روز پنجشنبه مورخ ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری کردستان واقع در سنندج – بلوار شبلی بالاتر از میدان امام شافعی (رض) جنب درمانگاه وحدت پلاک ۱۵۲ به منظور انتخابات اعضای هیأت مدیره تشکیل و برگزار میگردد.

شرایط رأی دهندگان

 وکلای پایه یک دادگستری که محکومیت انتظامی درجه ۴ به بالا نداشته باشند.

۲ در حال تعلیق از وکالت نباشند پروانه خود را تمدید کرده باشند.

شرایط عمومی انتخابات

اخذ رأی جمعی و مخفی انجام میشود و رأی دهنده باید رأی خود را بر روی اوراقی که به مهر هیأت نظارت رسیده است تحریر نماید. رأی دهنده پس از ارائه پروانه وکالت رأی خود را به صندوق آراء می اندازد.

رأی دهنده میتواند حداکثر به ۵ نفر از نامزدهای عضویت در هیأت مدیره رأی دهد. بدیهی است اسامی مازاد بر ۵ نفر باطل بوده و قرائت نمیشود. ضمنا نام و نام خانوادگی نامزدهای محترم میبایست به طور دقیق ذکر شود در صورت درج اسامی مشابه یا مخدوش و همچنین آرائی که دارای نشان یا امضاء باشد باطل است.

عدم حضور هر یک از رأی دهندگان در تاریخ و رأس ساعت مقرر در محل برگزاری انتخابات سبب اسقاط حق رأی می شود.

۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه هیأت عمومی هر گونه تبلیغ و به هر طریق در موافقت یا مخالفت اشخاص در مکان رأی گیری و خارج از آن به کلی ممنوع است.

هیأت نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان

 آگهی انتخابات نهمین دوره انتخاب هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان
آگهی انتخابات نهمین دوره انتخاب هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا