اخبار بین المللی

میانگین حقوق ماهانه وکلا در فرانسه در سال ۲۰۲۴

وکلاپرس- براساس گزارش سازمان غیردولتی «دیده‌بان نابرابری»، میانگین حقوق ماهانه وکلا در فرانسه در سال ۲۰۲۴، ۶هزار یورو است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از یورونیوز، میانگین حقوق در فرانسه در سال ۲۰۲۴ براساس اعلام مؤسسه ملی آمار و مطالعات اقتصاد (Insee) برابر با ۲۶۳۰ یورو در ماه است.

با این حال میانگین حقوق در گروه‌های مختلف شغلی به طور قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال، درآمد خالص ماهانه مدیر عامل یک شرکت پس از کسر مالیات به طور متوسط ۴۴۹۰ یورو، یک کارمند حدود ۱۸۸۰ یورو و یک کارگر حدود ۱۹۴۰ یورو است.

از سوی دیگر براساس اعلام این مؤسسه، میانگین حقوق دریافتی برای شاغلین بخش خصوصی معادل ۲۰۲۰ یورو و در بخش دولتی معادل ۲۱۸۰ یورو است.

میانگین حقوق ماهانه وکلا در فرانسه در سال ۲۰۲۴؛ ۶ هزار یورو

سازمان غیردولتی «دیده‌بان نابرابری» رتبه‌بندی خود را از پردرآمدترین مشاغل در کشور فرانسه، چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی، چه برای کارمندان و چه برای کارگران خویش‌فرما، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، خلبانان خطوط هوایی، بازرگانان، وکلا، جراحان دندانپزشکان و پزشکان دارای مطب خصوصی جزو پردرآمدترین مشاغل هستند که میانگین حقوق ماهانه آن‌ها به ترتیب حدود ۸۹۰۰ یورو، ۸۴۰۰ یورو، ۶۰۰۰ یورو و ۵۹۰۰ یورو است.

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا