اخبار قوه قضاییهویژه

محسنی اژه‌ای: بار دیگر تاکید می‌کنیم که قوه قضاییه گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات دارد

وکلاپرس- حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه ۲۲ خرداد طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه بر انتقاد پذیری دستگاه قضایی تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، رئیس قوه قضاییه در این نشست با تاکید بر تعامل عنوان کرد: مسئولان قوه قضاییه از فرصت مغتنم هفته قوه قضاییه به نحو احسن بهره بگیرند تا در راستای تبیین و تشریح مسائل و موضوعات، هم با مردم و سایر مسئولان سخن بگویند و هم سخن آن‌ها را استماع کنند؛ این قضیه نباید یکطرفه باشد؛ بلکه هم سخن بگویید و هم سخنان دیگران را بشنوید.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بار دیگر تاکید می‌کنیم که قوه قضاییه گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات دارد و از هر نوع انتقاد مستدل و منطقی استقبال می‌کند؛ ما انتقادات خیرخواهانه و دلسوزانه را عطیّه الهی می‌دانیم و نه تنها شنوای آن‌ها هستیم بلکه آن‌ها را به کار نیز می‌بندیم.

چنانچه از قوه قضاییه انتقاد شد، به هیچ وجه ناراحت نشوید

بالاترین مقام دستگاه قضا تاکید کرد: انتقاد کردن آدابی دارد که چنانچه رعایت نشود، نه برای منتقد سود دارد و نه برای دستگاه یا فردی که مورد انتقاد واقع شده، نافع است؛ بعضاً افرادی با ادبیات نامناسب و گاهاً با استعمال الفاظ غیرشرعی و غیرقانونی و ارتکاب حرام مسلّم، به زعم خود به انتقاد می‌پردازند که باید گفت چنین انتقادی نه تنها سازنده نیست بلکه در زمره همان مواردی است که محیط زیست روانی و انسانی جامعه را به هم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

محسنی اژه ای گفت: چنانچه از قوه قضاییه انتقاد شد، به هیچ وجه ناراحت نشوید؛ این انتقادِ مطرح شده، یا وارد است و یا وارد نیست؛ چنانچه این انتقاد، وارد بود، در راستای رفع مشکل و نقطه ضعف اقدام کنید و چنانچه انتقادِ صورت گرفته، وارد نبود، موضوع را تبیین و تشریح کنید و حتی تأمل کنید که چرا چنین انتقادی که وارد نیست در قبال مجموعه شما مطرح شده است

منبع: میزان

یک دیدگاه

  1. انتقادی نداریم ازتون . شما هرکاری که فکر می‌کردید درسته انجام دادید ‌. ما هم زین پس هر کاری که خودمون فکر می‌کنیم درسته انجام میدیم. مثلا من قبلا مانتو دکمه دار میپوشیدم الان بلوز و شلوار میپوشم بدون روسری .😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا