اخبار کانون هاویژه

ترکیب هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری قزوین بدون تغییر باقی ماند

وکلاپرس- با برگزاری انتخابات میان دوره ای هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای دادگستری قزوین، وکیل محمد نسخه چی در سمت ریاست این کانون ابقا شد.

به گزارش وکلاپرس، دهمین دوره انتخابات کانون وکلای قزوین روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رقابت ۲۳ داوطلب عضویت در هیئت مدیره که ۴ نفر از آن ها انصراف دادند، برگزار شد و ترکیب هیات رئیسه این دوره در ششم خرداد ماه سال گذشته تعیین شد.

طبق گزارش روابط عمومی کانون وکلای قزوین، در اولین جلسه هیات مدیره دوره دهم، وکیل محمد نسخه چی به عنوان رئیس، وکیل محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رئیس و وکیل فخرالدین شکری نیز به عنوان بازرس انتخاب شده بودند.

با گذشت یکسال از فعالیت هیات رئیسه و برگزاری انتخابات میان دوره ای، ترکیب هیات رئیسه این کانون برای سال دوم بدون تغییر باقی مانده است و مجددا وکیل محمد نسخه چی به عنوان رئیس، وکیل محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رئیس و وکیل فخرالدین شکری نیز به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید:

در گزارش برگزاری انتخابات میان دوره ای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین آمده است:

 محمد نسخه چی به سمت ریاست کانون وکلای دادگستری استان قزوین انتخاب گردید

 به اطلاع می رساند امروز یکشنبه مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۳، انتخابات داخلی دوره دوم هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری با حضور اعضای هیات مدیره برگزار و آقای محمد نسخه چی با کسب اکثریت آراء برای دومین سال پیاپی به سمت ریاست، و آقای محمد طایفه زرکش به عنوان نایب رئیس و آقای فخرالدین شکری به عنوان بازرس کانون وکلای دادگستری استان قزوین انتخاب شدند.

هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری قزوین
هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری قزوین

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا