اخبار کانون هاویژه

علی پزشکی برای دومین بار متوالی رئیس وکلای دادگستری زنجان شد

وکلاپرس- با برگزاری اولین جلسه هیات مدیره دوره نهم کانون وکلای دادگستری زنجان علی پزشکی  به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، ترکیب هیات رئیسه دوره نهم هیات کانون وکلای دادگستری زنجان که  بیست و هفتم اردیبهشت ماه برگزار شده بود تعیین و وکیل علی پزشکی که در دروه هشتم نیز در سمت ریاست این کانون فعالیت داشت، برای دوره نهم نیز در سمت ریاست ابقا شد.

انتخابات نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری زنجان در آخرین پنجشنبه اردیبهشت ماه برگزار شد که طبق نتایج آن، وکیل علی پزشکی موفق به کسب بیشترین آرا شده بود.

بیشتر بخوانید:

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای دادگستری زنجان از ترکیب هیات رئیسه دوره نهم، وکیل اصغر رحمانی به عنوان نائب رئیس و  وکیل عبداله نجفی به عنوان بازرس این نهاد انتخاب شده اند.

هم چنین وکیل مسعود ندیر خانلو به عنوان منشی  و وکیل حسین کاوسیان به عنوان عضو اصلی هیات مدیره در این دوره فعالیت خواهند داشت.

تصویر منتشر شده از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری زنجان از ترکیب هیات رئیسه دوره نهم به شرح زیر است:

با توجه به قطعیت انتخابات نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری زنجان، نخستین جلسه هیات مدیره جدید در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۵ تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر به اتفاق آرا هیات رئیسه به شرح زیر تعیین گردیدند”

دکتر علی پزشکی: رئیس هیات مدیره

اصغر رحمانی: نائب رئیس هیات مدیره

عبداله نجفی: عضو اصلی و بازرس هیات مدیره

مسعود ندیر خانلو: عضو اصلی و منشی هیات مدیره

حسین کاوسیان: عضو اصلی هیات مدیره

ترکیب هیات رئیسه دوره نهم کانون وکلای دادگستری زنجان
ترکیب هیات رئیسه دوره نهم کانون وکلای دادگستری زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا