اخبار کانون ها

رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان: چرا مجمع عمومی اسکودا در اردیبهشت ماه برگزار نشد؟

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان در جلسه گذشته هیات مدیره این کانون به برگزار نشدن مجمع عمومی اسکودا در اردیبهشت ماه، انتقاداتی را وارد کرده است.

به گزارش وکلاپرس، کانون وکلای دادگستری مرکزی در جلسه شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲، آمادگی خود را برای میزبانی نشست بعدی هیئت عمومی اعلام کرده بود.

در همین راستا شورای اجرایی اسکودا در نشست بعدی خود مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۷، در یکی از مصوبات خود با تخصیص پیش پرداخت به کانون وکلای دادگستری مرکزی برای برگزاری هیئت عمومی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موافقت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

چرا مجمع عمومی اسکودا در اردیبهشت ماه برگزار نشد؟

با پایان یافتن اردیبهشت ماه و عدم برگزاری هیات عمومی اسکودا، وکیل احمد نامداری رئیس کانون وکلای کردستان در جلسه چهل و چهارم هیأت مدیره این نهاد مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ به موضوع عدم برگزاری مجمع عمومی اسکودا واکنش نشان داده و عنوان داشته است:

با عنایت به اینکه در اردیبهشت ماه می بایست مجمع عادی اسکودا در اراک برگزار می گردید که متاسفانه این امر صورت نگرفت؛ خواسته ی به حق کانون ها، برگزاری منظم جلسات به منظور اتخاذ رویه و هماهنگی بیشتر فی ما بین کانون ها و همچنین مرتفع نمودن معضلات نهاد وکالت می باشد.

بر این اساس از هیات رئیسه اسکودا انتظار داریم که ترتیبات برگزاری مجمع عادی اسکودا به منظور رتق و فتق امور وکالت را تسریع بخشند.

بخشی از صورت جلسه جلسه چهل و چهارم هیأت مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری کردستان مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

صورت جلسه جلسه چهل و چهارم هیأت مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری کردستان
صورت جلسه جلسه چهل و چهارم هیأت مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری کردستان

گفتنی است  پیش از این مجمع عمومی اسکودا در ۲۴ و ۲۵ آبان ماه به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان در جزیره کیش با هدف برگزاری انتخابات هیات رئیسه اسکودا تشکیل شده بود که یا صدور دادنامه ای از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات این انتخابات تجدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا