اخبار کانون هاویژه

اختصاصی ؛ اسامی ۲۳ نامزد تأیید صلاحیت شده انتخابات کانون وکلای سمنان

وکلاپرس ـ عضو هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای سمنان ضمن اعلام خبر تأیید صلاحیت ۲۳ کاندیدای انتخابات کانون وکلای سمنان، اسامی آنان را در اختیار وکلاپرس گذاشت.

به گزارش وکلاپرس، براساس آگهی انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان که توسط کانون وکلای مرکز منتشر شده است، انتخابات این کانون ۲۷ مرداد ماه در محل هتل «گوت که مال» برگزار خواهد شد.

تأیید صلاحیت ۲۳ کاندیدای انتخابات کانون وکلای سمنان

وکیل امیر نوریان، عضو هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای سمنان، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس به تشریح آخرین وضعیت فرآیند برگزاری انتخابات هیأت مدیره این کانون پرداخت و گفت: از میان کاندیداها، صلاحیت حدود ۲۳نفر از ۳۳ کاندیدایی که ثبت نام کرده بودند، توسط دادگاه عالی انتظامی قضات تایید شده است. لازم به ذکر است علت عدم احراز صلاحیت ۱۰ کاندیدا به دلیلی نداشتن شرایط کاری از قبیل سابقه کار و… بوده است.

وی افزود: مراحل اولیه برای برگزاری انتخابات در شهرهای استان ازجمله شاهرود، سمنان، دامغان و گرمسار انجام شده است. باتوجه به اینکه نخستین دوره انتخابات این کانون در حال برگزاری است، امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری وکلا باشیم.

اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده به شرح ذیل است:

۱- آرش نیکو

۲- احمد امید بخدای تهرانی

۳- امیر خواجه زاده

۴- حمیدرضا عبدالهی

۵- حسن عرب اسماعیلی

۶- حسین محمودی

۷- حسین رمضان قربانی

۸- سارا عموزاده

۹- ساره ناظمی

۱۰- سیدمحسن ترابی

۱۱- سیدحسین حسینی

۱۲- محمدرضا غفاری

۱۳- محبوبه سادات خیری

۱۴- محمدرضا قربانپور

۱۵- مهدی موسی زاده

۱۶- مهدی فیروزی

۱۷- مهدی غلامی برمی

۱۸- محمد خدایی

۱۹- محمد صادقی

۲۰- مرتضی سهرابی

۲۱- مسیح بهنیا

۲۲- نعیمه ذوالفقاری

۲۳- وحید اکبرزاده

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۹، معاون حقوقی قوه قضاییه از موافقت رییس قوه ‌قضاییه با تشکیل ۴ کانون وکلای مستقل در ۴ استان‌‌ خراسان شمالی، هرمزگان، سمنان و سیستان و بلوچستان خبر داد. بر همین اساس در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، هیات مدیره کانون وکلای مرکز مصوبه ای را با موضوع استقلال کانون های وکلای سه استان سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به تصویب رساند.

درنهایت ۳ بهمن ماه ۱۴۰۰، آگهی نام ‏نویسی نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری  سمنان (در شرف تشکیل) منتشر  شد که براساس آن، متقاضیان شرکت در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان می بایست از تاریخ ۳ تا ۱۰ بهمن مدارک خود را به دفتر هیأت نظارت بر انتخابات این کانون تحویل می دادند. این مهلت باتوجه به ضرورت امر و سابقه موضوع و همچنین مواجهه با آغاز همه ‏گیری سویه‏ ای تازه از ویروس کرونا که سبب اختلال و کندی در روند فعالیت‏ها و اقدامات گوناگون در کشور گردید، تا ۱۷ بهمن ماه تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا