اخبار کانون هاویژه

نگاهی به نتایج ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری ایران در کیش

وکلاپرس- ششمین المپیاد ورزشی کانون های وکلای دادگستری از دهم تا شانزدهم تیر ماه به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان در جزیره کیش برگزار شد.

این مسابقات در سه رشته تنیس روی میز، والیبال و فوتسال برگزار شد و طبق اعلام رئیس کمیسیون اسکودا، ۱۹ کانون ار کانون های ۲۸ گانه وکلای دادگستری در این مسابقات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

ششمین دوره المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور مطابق رویه سنوات قبل ، در ۳ رشته ورزشی فوتسال، والیبال (بانوان و آقایان) و تنیس‌روی میز (تیمی، انفرادی، دونفره) از ۱۰ لغایت ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان در جزیره کیش برگزار شد.

کانون وکلای مرکز قهرمان رشته تنیس روی میز

در رشته تنیس روی میز که ۹ تیم از کانون های وکلای دادگستری ایران حضور داشتند در بخش تیمی، کانون وکلای مرکز به مقام قهرمانی دست یافت. عنوان نایب قهرمانی به تیم کانون وکلای فارس رسید و تیم کانون وکلای کرمان و گیلان مشترکاً مقام سوم را کسب نمودند.

در رشته تنیس روی میز (بخش انفرادی)که با حضور ۴۳ ورزشکار از ۹ استان برگزار شد، وکیل جهانپور بادپا از کانون وکلای فارس به مقام قهرمانی دست یافت. عنوان نایب قهرمانی به وکیل خجسته از تیم کانون وکلای مرکز رسید و وکیل مهرسا از تیم کانون وکلای گلستان و وکیل موسی محمدحسینی از کانون وکلای مرکز مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.

در رشته تنیس روی میز دوبل (بخش دونفره) که با حضور ۱۷ تیم از ۹ استان برگزار شد، وکیل خجسته و وکیل موسی محمد حسینی از کانون وکلای مرکز به مقام قهرمانی دست یافتند. عنوان نایب قهرمانی به وکیل خسرو بلالائی و وکیل محمدامین یعقوبی از تیم کانون وکلای گیلان رسید و وکیل جواد شکرالله زاده و وکیل نجفی از تیم کانون وکلای فارس و وکیل رهنما و وکیل بادپا از همین کانون مقام سوم را مشترکا کسب نمودند.

همچنین در این دوره از رقابتها تیم کانون وکلای اصفهان کاپ اخلاق را دریافت نمود.

رقابت ۷ تیم در والیبال بانوان و ۹ تیم در والیبال آقایان و قهرمانی کانون مرکز در هر دو شاخه

در رقابت‌های والیبال (بانوان) که ۷ تیم از کانون های وکلای دادگستری ایران حضور داشتند  به ترتیب تیم‌های کانون وکلای مرکز، کانون وکلای اصفهان و کانون وکلای گلستان بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای خراسان رسید و بانوی وکیل سیده رویا حسینی از تیم کانون وکلای مرکز به عنوان فنی ترین بازیکن برگزیده شد.

در رقابت‌های والیبال (آقایان) که ۹ تیم حضور داشتند به ترتیب تیم‌های کانون وکلای مرکز، کانون وکلای فارس و کانون وکلای گلستان بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای اصفهان رسید و وکیل سهند جوادی از تیم کانون وکلای مرکز به عنوان فنی ترین بازیکن برگزیده شد.

کانون وکلای خراسان قهرمان رشته فوتسال

در رشته فوتسال  که ۱۷ تیم حضور داشتند تیم فوتسال کانون وکلای خراسان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های فوتسال کانون وکلای مرکز و کانون وکلای گیلان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاپ اخلاق به تیم کانون وکلای همدان رسید.

حسین مرفهی از کانون وکلای گیلان به عنوان فنی ترین بازیکن، امین ایل بیگی از کانون وکلای خراسان به عنوان بهترین دروازه بان و سه بازیکن، میثم نیکومنش از کانون وکلای مرکز، حامد داداشی از کانون وکلای مازندران و محسن سنگ سری از کانون وکلای سمنان مشترکا به عنوان آقای گل این دوره از رقابتها دست یافتند.

نویسنده: محمود پورعسکری عضو هیأت مدریه کانون وکلای دادگستری گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا