اخبار

انتخابات الکترونیک کانون وکلای البرز ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد

وکلاپرس- رئیس هیات نظارت بر هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان البرز از برگزاری انتخابات الکترونیک این کانون در تاریخ ۳۰فروردین خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، براساس اعلام روابط عمومی کانون وکلای البرز هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره این کانون، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۰ از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۱۶ به نشانی کرج، میدان والفجر، بلوار سرداران شرقی، جنب هیات انصار، سالن اجتماعات شهید غفورزاده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

وکیل علی اسدالله‌پور در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این انتخابات گفت: هیات نظارت بر هفتمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان البرز ۵ماه پیش از پایان دوره ششم هیات مدیره نسبت به شروع فرآیند انتخابات و ثبت نام کاندیداها اقدام کرد.

وی افزود: خوشبختانه هیات نظارت صلاحیت ۱۲ کاندیدای ثبت نام شده را تایید کرد و دادگاه انتظامی قضات نیز صلاحیت همه را به جز دو نفر (به دلیل نداشتن شرایط ثبت نام) تایید کرد. علت عدم تایید صلاحیت آن دو نیز این بود که در دو دوره قبل به عنوان عضو علی البدل بوده اند.

اسدالله‌پور با اشاره به اینکه انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می شود، گفت: سابقه برگزاری انتخابات الکترونیک را داریم و امیدواریم بتوانیم به زودی در کانون وکلای البرز انتخابات آنلاین برگزار کنیم. بازه زمانی انتخابات از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر خواهد بود که در صورت استقبال اعضا تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است اسامی نامزدهای تایید صلاحیت‌شده هفتمین دوره انتخابات کانون وکلای البرز به شرح زیر است:

  1. داود پر سته
  2. مجتبی باری
  3. هاله میرلو
  4. سعیده دبیری
  5. رضا کوهدار
  6. بهمن مقیمی ورزنی
  7. حسین تفویضی
  8. جواد عروجی
  9. وحید نصیری اوانکی
  10. رضا وطن خواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا