اخبار

دادنامه نیلوفر حامدی ؛ بیش از ۶۰ صفحه / دادنامه الهه محمدی ؛ بیش از ۵۰ صفحه

وکلاپرس ـ یکی از وکلای مشترک نیلوفر حامدی و الهه محمدی تعداد صفحات دادنامه این دو متهم را (که سال گذشته به پوشش خبری وضعیت مهسا امینی و تدفینش پرداخته بودند) بیش از ۶۰ و ۵۰ صفحه اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از شبکه شرق، جواد گودرزی یکی از وکلای نیلوفر حامدی و الهه محمدی خبر داد که روز دوشنبه جهت ابلاغ دادنامه موکلانشان به دادگاه انقلاب مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وکیل جواد گودرزی در توضیح بیشتر درباره دادنامه این دو متهم از عدم امکان ابلاغ عادی منطوق رای خبر داد و گفت: روز دوشنبه جهت ابلاغ دادنامه موکلانم به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مراجعه کردیم و همکارانم خانم برهانپور و آقای میرلوحی همچنان در شعبه در حال مطالعه و رونویسی از رای هستند.

او همچنین گفت: دادنامه خانم حامدی بیش از ۶۰ صفحه و دادنامه خانم محمدی بیش از ۵۰ صفحه است. من هم روز یکشنبه از طریق رسانه‌ها از صدور حکم مطلع شدم.»

طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه براساس رای صادره، الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا، به تحمل شش سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور پنج سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

نیلوفر حامدی نیز به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به تحمل ۷ سال حبس، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور پنج سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به تحمل یک سال حبس محکوم گردید.

همچنین، هر ۲ متهم الهه محمدی و نیلوفر حامدی با توجه به اقدامات ضد امنیتی به استناد بندهای پ، ح و ذ ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲، به عنوان مجازات تکمیلی به مدت ۲ سال از عضویت در احزاب، گروه‌ها، دسته‌جات سیاسی و فعالیت در فضای مجازی، رسانه‌ها و مطبوعات محروم شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا