گفت و گوویژه

جزئیاتی از آتش سوزی عمدی خودروی وکیل ایمان شالوئی در شهرستان ایذه 

وکلاپرس- وکیل ایمان شالوئی درخصوص حادثه آتش سوزی عمدی خودرواش گفت: پرونده به شعبه ۳ بازپرسی ارجاع شده است.

به گزارش وکلاپرس، خودروی وکیل ایمان شالوئی، عضو کانون وکلای دادگستری خوزستان، در ساعت ۴ صبح ۱۲ دی ماه با سلاح کوکتل مولوتف آتش گرفت. او در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص جزئیات این حادثه گفت: من مالک یک واحد آپارتمان در یک مجتمع هستم. ساعت ۴ صبح داخل پله ها سر و صدا بود که ابتدا متوجه مسأله نشدم.

مرتکبین قصد آتش زدن خانه را داشتند

وی ادامه داد: سپس آیفون واحد ما زده شد و هنگامی که به پایین ساختمان رفتم، دیدم گدازه های آتش از ماشین بالا می رود.

ایمان شالوئی افزود: براساس فیلم های دوربین مدار بسته دو نفر سوار بر یک موتور و با سر و صورت بسته با استفاده از یک دبه ۴ لیتری بنزین و سلاح کوکتل مولوتف قصد آتش زدن خانه را داشتند اما خوشبختانه آتش به خانه نرسید.

بیشتر بخوانید:

مرتکبان حادثه از سوی طرف مقابل موکل هستند

او در پاسخ به اینکه آیا مرتکبان حادثه را می شناسد یا خیر، گفت: اقدام از سوی طرف مقابل موکل است؛ چرا که دو ماه پیش به همین شیوه خانه موکلم را نیز به آتش کشیدند. موضوع این پرونده قتل، تیراندازی و امور ملکی است.

خودروی آتش گرفته وکیل ایمان شالویی در ایذه
خودروی آتش گرفته وکیل ایمان شالویی در ایذه

پرونده به شعبه ۳ بازپرسی ارجاع شده است

شالوئی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر پیگیری کانون وکلای دادگستری خوزستان گفت: باتوجه به اینکه خودم نماینده کانون وکلا در ایذه هستم ارتباطم گسترده است. رییس دادگستری ایذه به محض اطلاع از وقوع حادثه، شخصا مرا دعوت کرد و با دادستان هماهنگ شد.

این وکیل دادگستری درخصوص آخرین وضعیت پرونده گفت: پرونده به شعبه ۳ بازپرسی ارجاع شده است. خوشبختانه همکاری سیستم قضایی بسیار خوب بود.

گفتنی است برخی وکلای دادگستری آمار چشمگیر وکلای در معرض خطر سال ۱۴۰۱ را غیر قابل قیاس با سال‌های گذشته می‌دانند و فقدان اقدامات حمایتی قوه قضائیه، کانون‌های وکلای دادگستری و اسکودا را نشانه کم اهمیت تلقی کردن جان و مال وکیل می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا