ویژهیادداشت

نگاهی به سوابق وکیل بهنام حبیب زاده مومن؛ رئیس جدید کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- وکیل بهنام حبیب زاده مومن، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در انتخابات میان دوره ای کانون وکلای دادگستری مرکز، به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل بهنام حبیب زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز، از سال ۱۳۸۱ در کسوت حرفه وکالت مشغول به ارائه خدمات حقوقی است.

رئیس جدید کانون وکلای مرکز از سال ۹۸ تا قبل از حضور در هیأت مدیره سی و دوم در کمیسیون های آموزش و کارآموزی این کانون عضویت داشته است.

بیشتر بخوانید:

وی در سی و دومین انتخابات کانون وکلای مرکز با کسب ۱۴۸۲ رأی رتبه هشتم را کسب کرد و به عنوان عضو اصلی به هیأت مدیره جدید کانون مرکز وارد شد.

این وکیل دادگستری همچنین چندین دوره در هیأت اختبار کانون وکلای مرکز نیز حضور داشته است.

بهنام حبیب زاده دارای مدرک دکتری حقوق مدرس دانشگاه است و طی سال های گذشته به عنوان نائب رئیس فدارسیون تنیس روی میز نیز مشغول به کار است.

بر اساس گزارش های موجود در آذر ماه سال ۹۸، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان بهنام حبیب زاده سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و سپس به عنوان نائب رئیس این نهاد انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اطلاعات موجود این وکیل دادگستری سال ۹۶ به عنوان دانشجوی دوره دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه مشغول به تحصیل بوده است.

همچنین نام وی در میان اسامی سومین دوره انتخابات شورای اسلامی (سال ۸۵) در شهر اردبیل به چشم میخورد.

لازم به ذکر است در سال جاری کتابی با نام « سیاست جنایی ایران در قبال جرایم یقه سفید » از سوی این وکیل دادگستری آماده چاپ و انتشار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا