اخبار کانون هاویژه

آغاز به کار رسمی کانون وکلای سمنان؛ وکیل محسن ترابی رئیس کانون وکلای سمنان شد

وکیل مهدی موسی زاده به عنوان نایب رئیس و وکیل حسن عرب اسمعیلی به عنوان بازرس انتخاب شدند

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری سمنان از امروز (پنجم شهریور ماه ١۴٠١) رسما آغاز به کار کرد و  در اولین جلسه وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، با تشکیل اولین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان و تعیین ترکیب اعضای هیات مدیره، این کانون رسما آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز در اطلاعیه‌ای از شروع به کار این نهاد خبر داد و اعلام کرد: در مورخ ١۴٠١/٠۶/٠۵ اولین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان با حضور همه اعضای اصلی و علی البدل تشکیل شدو.

ابتدا دکتر جلیل مالکی رئیس هیأت نظارت گزارشی از فرایند برگزاری انتخابات کانون وکلای دادگستری استان را به استحضار اعضای حاضر رساند. سپس ضمن تشریح ویژگی های کانون وکلای دادگستری مستقل و اهمیت ان در ابعاد داخلی و بین المللی بر ضرورت تعامل و احترام متقابل بین کانون وکلا و دادگستری کل استان  تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

در خاتمه و پس از تشکیل هیأت مدیره دکتر مالکی با اعلام خاتمه وظایف هیات نظارت و ارزوی موفقیت برای هیات مدیره محترم جلسه را ترک کرده و در ادامه این جلسه با رای گیری اعضای اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان مشخص شد.

بر اساس این رای گیری وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس، وکیل مهدی موسی زاده به عنوان نایب رئیس، وکیل حسن عرب اسمعیلی  به عنوان بازرس و وکیل سید حسین حسینی به عنوان منشی انتخاب شدند و بدین ترتیب کانون وکلای دادگستری سمنان به عنوان یکی دیگر از کانون های وکلای دادگستری ایران رسما آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است کانون وکلای وکلای سمنان بیست و هشتمین کانون وکلایی است با برگزاری انتخابات و انتخاب هیأت رئیسه اعلام موجودیت کرده است.

شاید بتوان اولین مأموریت هیأت مدیره این کانون را پیگیری قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی دانست که در آغازین لحظات روز عاشورای امسال توسط اشخاصی در شهر سمنان به قتل رسید.

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا