اخبار قوه قضاییه

توضیح قوه قضاییه درباره روایت اجرای مجازات شلاق رویا حشمتی

وکلاپرس _ در پی حواشی اخیر ایجاد شده درباره روایت رویا حشمتی از اجرای حکم شلاق وی، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تکذیب ادعاهای محکوم علیه، در خصوص این پرونده توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، قوه قضاییه در اطلاعیه ای که روز گذشته ۱۶ دی ماه منتشر شده است، گفت: طی ساعات گذشته روایت یک محکوم خانم در فضای مجازی از سوی افراد و جریان‌های رسانه‌ای خاص در حال انتشار است که روایت منتشره از سوی این فرد منطبق با واقعیت نبوده و ادعا‌های صورت گرفته از سوی وی با واقعیت موجود تفاوت بسیار دارد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه در خصوص این پروند به شرح زیر است:

در مورد ادعایی از سوی محکوم رویا حشمتی، باید عنوان کرد همانطور که محکوم برای انتشار دروغ خود از عکس آرشیوی ۱۶ سال پیش استفاده کرده، ادعا‌های بعدی‌اش هم ابدا صحت نداشته و حکم مطابق با قانون و شرع مقدس اجرا شده است که قانون و حکم نیز نواحی را کاملا مشخص کرده است.

پس از انتشار ادعا‌های منتشر شده موضوع مورد پیگیری قرار گرفت. محکوم رویا حشمتی در حالی از اجرای حکم شلاق به خاطر محکومیت در پرونده‌ای با موضوع حجاب سخن می‌گوید که محکومیت او موضوع دیگری دارد.

خانم حشمتی در مقطعی با وصل شدن به یک جریان سازمان یافته در خارج از کشور و دریافت مبالغی، در ساعات مشخص در مکان‌های پر رفت و آمد به ترویج اباحه‌گری با وضعیت بسیار زننده در خیابان‌های شهر تهران پرداخته که پس از بازداشت و انجام بازجویی و تحقیقات قضایی موضوع فوق مبنی بر اقدام سازمان یافته در قبال دریافت مبالغی از خارج از کشور اثبات می‌شود.

پس از صدور کیفرخواست و رسیدگی در دادگاه بدوی حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر مورد اعتراض محکوم و وکیلش قرار می‌گیرد که با رسیدگی مجدد در دادگاه تجدید نظر حکم وی با تقلیل مواجه شده و در نهایت به خاطر گستردگی اقدامات وی در جریحه‌دار نمودن عفت و اخلاق عمومی ۷۴ ضربه شلاق وی تایید می‌شود.

در نهایت وی برای اجرای حکم به دادسرا فراخوانده شده و با انجام رفتار‌های خارج از شئونات سعی بر تحت تاثیر قرار دادن فضا در هنگام اجرای حکم را داشت.

در مورد ادعایی از سوی محکوم که در مورد نواحی اجرای حکم روی بدنش مطرح شده باید عنوان کرد همانطور که محکوم برای انتشار دروغ خود از عکس آرشیوی ۱۶ سال پیش استفاده کرده ادعا‌های بعدی‌اش هم ابدا صحت نداشته و حکم مطابق با قانون و شرع مقدس اجرا شده است که قانون و حکم نیز نواحی را کاملا مشخص کرده است.

منبع: میزان

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. حکم تتلو با اون همه جرائم که به اروپا راهش ندادند ۷۴ ضربه شلاق و دو سال زندان .
    حکم این خانم به خاطر دو عکس بدون سرپوش ۱۳ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق که به سرعت هم اجرا شد .
    وکلاپرس محترم اگه نمیتونی اینم منتشر کنی منتشر نکن . فدای سرت

    1. با سلام به شما
      خط اول و دوم نظر شما منطبق با واقع نیست
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا