اخبارویژه

وکلا منتظر متن تفصیلی رأی FIFA در پرونده ویلموتس هستند

وکلاپرس ـ معاون حقوقی رییس جمهور از توافق برای تعیین تیم وکلا در پرونده ویلموتس خبر داد و گفت: وکلا منتظر هستند تا براساس متن تفصیلی رأی FIFA لوایح نهایی خود را آماده کنند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایلنا، لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس‌جمهور در خصوص آخرین وضعیت بررسی قرارداد ویلموتس، گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی و مستقل است، معاونت حقوقی رییس‌ جمهور بعد از درخواست این فدراسیون و نیز وزارت ورزش و جوانان، مشاوره‌های حقوقی خود را ارایه داده و جلساتی با حضور فدراسیون و دستگاه‌های مرتبط برگزار کرده  است.

بیشتر بخوانید: بیانیه وکلای فدراسیون فوتبال درباره رأی فیفا به نفع ویلموتس

جنیدی یادآور شد: در این جلسات توافق شد که فدراسیون با همکاری مرکز امور حقوقی بین‌المللی، تیم وکلا را مشخص کنند و همچنین مقرر شد که پیش‌نویس‌ لایحه اعتراضیه را هم آماده کنند اما نهایی کردن آن موکول به دریافت مبانی رأی است.

وی افزود: بر اساس رویه FIFA،  قسمت تفصیلی مبانی رأی مدتی پس از صدور رأی ابلاغ می‌شود که بنا بر اعلام فدراسیون و وزارت مربوطه، این قسمت هنوز از طرف FIFA ابلاغ نشده و وکلا منتظر هستند تا براساس آن لوایح نهایی خود را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: قرارداد ویلموتس و تحلیل حقوقی دادیار دیوان عالی کشور

معاون حقوقی رئیس‌جمهور بیان کرد: جلسات حقوقی متعددی در این خصوص برگزار شده اما مطابق رویه‌ای که در مرجع حل اختلاف FIFA در مورد ارسال موخّر مبانی رأی وجود دارد، نهایی کردن متون لوایح اعتراضیه منوط به ابلاغ مبانی و جهات رأی است و متعاقباً انجام خواهد شد.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا