اخبار کانون هاویژه

نتایج غیر رسمی بیست و سومین انتخابات هیأت‌مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی منتشر شد

وکلاپرس- رییس هیأت نظارت بر بیست و سومین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون شمارش دستی درحال انجام است و ان شاء الله تا پایان امشب تمام نتایج قطعی انتخابات اعلام می شود.

به گزارش وکلاپرس، بیست و سومین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان شرقی پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار شد.

اگرچه به علت برگزاری الکترونیکی این انتخابات، بلافاصله پس از اتمام فرآیند رأی گیری نتایج انتخابات مذکور در روز پنجشنبه مشخص شده بود اما اعلام نتایج این انتخابات به صورت رسمی منتشر نشده است.

وکیل حسین عبدالله پور اقدم شربیانی، رییس هیأت مدیره و رییس هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوال خبرنگار وکلاپرس درخصوص چرایی عدم انتشار نتایج رسمی هیأت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی گفت: تاکنون شمارش الکترونیکی انجام شده است اما براساس قانون، شمارش دستی ملاک است که هم اکنون شمارش دستی درحال انجام است و ان شاء الله تا پایان امشب تمام می شود.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام منابع غیر رسمی نتایج اولیه بیست و سومین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی به شرح ذیل است:

اعضای اصلی:

۱- نقی قهرمان پور مرکید
۲- بابک بابازاده
۳- دکتر حسن پاشازاده
۴- اردوان بایبوردی
۵- مهدی موسی زاده کوفی

اعضای علی البدل:

۱- غفار هجرتی
۲- سحر یوسفی

۳- ناصر امامی فر

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است تا کنون رویه اعلام نتایج انتخابات هیأت مدیره کانون های وکلای دیگری که انتخابات خود را به صورت الکترونیکی برگزار می کردند، به این صورت بوده است که نتایج در همان روز رأی گیری اعلام می شده است.

فرناز محمدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا