اخبار اسکوداویژه

مصوبه هیأت عمومی اسکودا: کانون‌های وکلای دادگستری پاسخ مقتضی به هیأت تحقیق و تفحص را از طریق اسکودا اعلام خواهند کرد

مورخ ۱ آبان ۱۴۰۲

وکلاپرس- نشست فوق العاده اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ در محل هتل پارسیان اوین برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس، پس از برگزاری دو جلسه فوق‌العاده هیأت عمومی اسکودا طی دو ماه اخیر، در پی درخواست ده کانون وکلا،  هیات عمومی اسکودا در نشستی یک روزه به موضوع وحدت رویه در تعامل با هیأت تحقیق و تفحص مجلس پرداخت.

طبق اطلاع رسانی اسکودا جلسه امروز هیات عمومی تنها یک مصوبه به همراه داشته که طبق آن کانون های وکلا طبق قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با هیئت تحقیق و تفحص همکاری خواهند کرد و پاسخ نهایی کانون ها از موضع اسکودا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متن مصوبات منتشره به شرح زیر است:

نشست فوق العاده اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ در محل هتل پارسیان اوین برگزار شد.

مصوبه: اعضای هیئت رئیسه جلسه به شرح زیر انتخاب شدند

  • رئیس: جناب آقای حسن فرهودی نیا
  • ناظران: آقایان محمدحسین جعفری و بیژن قنبری
  • منشی: جناب آقای قدرت الله فرح بخش

دستورهای جلسه امروز

  • بند ۱: پذیرش یا رد درخواست استقرار هیئت تحقیق و تفحص از کانون وکلای دادگستری در محل کانون
  • بند ۲: تعیین حدود و ثغور اطلاعات و اسناد درخواستی
  • بند۳: اجازه دسترسی به پرونده های شخصی وکلا و کارآموزان

مصوبه: «کانونهای وکلای دادگستری همکاری مقتضی را در موضوع تحقیق و تفحص در حدود قانون و چهارچوب مقررات به ویژه با رعایت قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد کانونهای وکلای دادگستری و اتحادیه به عمل می آورند و پاسخ مقتضی لازم را از طریق اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به هیئت نام برده اعلام خواهند کرد.»

منبع: روابط عمومی اسکودا

یک دیدگاه

  1. متاسفم برای اسکودا نگران چی هستی مطمئن باشید هیأت تحقیق و تفحص امانت دارتر و صالح تر از شماست دنبال چه مخفی کاری هستید بس نیست اینهمه سال اجحافی که در حق مردم کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا