اخبار

مرگ مشکوک وکیل رحیم سعیدی و عدم پیگیری کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- براساس آخرین پیگیری ها، اداره حقوقی کانون وکلای مرکز به مرگ مشکوک وکیل رحیم سعیدی ورود نکرده است.

به گزارش وکلاپرس، ۴ مهرماه ۱۴۰۲ برخی منابع محلی در استان آذربایجان شرقی، از مرگ مشکوک یک وکیل دادگستری در خانه باغش در شهرستان مرند خبر دادند.

براساس این اخبار، وکیل رحیم سعیدی (عضو کانون وکلای دادگستری مرکز) در خانه باغ خود -که در حومه روستای دولت آباد شهرستان مرند است- جان خود را از دست داد.

باتوجه به مشکوک بودن فوت مرحوم، عوامل نیروی انتظامی و پزشک قانونی در صحنه حضور یافتند.

وکیل حسین عبدالله پور اقدم شربیانی، رییس اسبق کانون وکلای آذربایجان شرقی و منتخب دوره فعلی انتخابات این کانون، به وکلاپرس اعلام کرد: مرحوم در تهران سکونت داشت و به علت وجود املاکی در مرند، گاهی به این شهر رفت و آمد می کرد.

اداره حقوقی کانون وکلای مرکز به موضوع ورود نکرده است

وکیل یوسف پاشایی، رییس اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز، درخصوص پیگیری این اداره درمورد مرگ مشکوک این وکیل گفت: «اطلاع خاصی درمورد پرونده مرحوم ندارم و این اداره به موضوع ورود نکرده است. به نظر می رسد این مسائل باید از جانب روابط عمومی مورد پیگیری قرار گیرد.»

به نظر می رسد رویه اداره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز در دوره جدید تغییر کرده و پرونده وکلای در معرض خطر و مقتول در اداره حقوقی مانند گذشته مورد رسیدگی در اداره حقوق قرار نخواهد گرفت.

یک دیدگاه

  1. سلام کاش کانون وکلای مرکز ورود میکردند مگر ن اینکه ایشون از جنس خودشون بودن. آگاهی و دادستان شهرستان که نتونستن مرهمی بذارند بر دل داغدیده خواهر و برادرهای حاج رحیم. کاش ورود میکردند پیگیری میکردند.🥺🥺😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا