گفت و گوویژه

آخرین خبرها از کاندیداتوری برای سمت ریاست بر اسکودا ؛ حجتی نامزد شده است / آذربایجانی، عیسی امینی و مندنی‌پور ثبت نام نکرده‌اند

وکلاپرس- با نزدیک شدن به آخرین روزهای ثبت نام نامزدهای هیأت رییسه اسکودا و بازرسان این نهاد برخی افراد اخبار مربوط به حضورشان در این انتخابات را تایید و برخی نیز تکذیب کردند.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات هیات رییسه و بازرسان اسکودا آبان ماه ۱۴۰۲ در کیش برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام از نامزدهای حضور در هیأت رییسه اسکودا تا پس از ۲۰ مهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تایید خبر کاندیداتوری سیدمهدی حجتی در انتخابات هیات رییسه اسکودا

اخیرا یکی از صفحات اینستاگرامی پوشش دهنده اخبار نهاد وکالت در یک نظرسنجی نام برخی از مدیران سابق نهاد وکالت را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی اصلح برای ریاست اسکودا منتشر کرد.

در این نظرسنجی از دکتر گودرز افتخار جهرمی، دکتر لعیا جنیدی، دکتر جلیل مالکی، دکتر علی مندنی پور، دکتر علیرضا آذربایجانی، دکتر عیسی امینی، دکتر سیدمهدی حجتی و دکتر عباس کریمی نام برده شده بود.

بیشتر بخوانید:

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار وکلاپرس از افراد مذکور، تا این لحظه دکتر سیدمهدی حجتی موضوع کاندیداتوری خویش در انتخابات اسکودا را تایید کرده است.

علی مندنی پور ، علیرضا آذربایجانی و  عیسی امینی تا امروز نامزد نشده‌اند

از سوی دیگر دکتر علی مندنی پور، دکتر علیرضا آذربایجانی و دکتر عیسی امینی صراحتا موضوع کاندیداتوری خود را در انتخابات اسکودا تکذیب کردند. وکیل عیسی امینی در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس اعلام کرد که علی رغم فشار برای شرکت در انتخابات در این زمینه اعلام آمادگی نکرده است.

وکیل علی مندنی پور، رییس سابق کانون وکلای دادگستری فارس، نیز اعلام کرد به دلیل شرایط جسمی و روحی تمایلی به حضور در هیات رییسه اسکودا ندارم و ترجیح میدهم سایرین و به ویژه وکلای جوان وارد این حوزه شوند.

علیرضا آذربایجانی نیز خبرهای منتشر شده پیرامون تمایلش به کاندیداتوری در سمت ریاست بر اسکودا را تکذیب کرده است.

با این وجود باید تا آخرین روز ثبت نام نامزدها منتظر ماند و دید کدامیک از فعالان صنفی برای سمت‌های ریاست، نائب رئیسی و بازرسی اسکودا اعلام نامزدی خواهند کرد.

لازم به ذکر است انتخابات هیات رئیسه و بازرسان اسکودا اواخر آبان ماه سال جاری به میزبانی کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان در کیش برگزار می‌شود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا