اخبار کانون هاویژه

رئیس کانون وکلای مرکز : امیدوارم با حل مسئله ورود وکلا از طریق ایجاد گیت‌های ورودی، اتفاق خوبی رقم بخورد

وکلاپرس _ دکتر بهنام حبیب زاده مومن (رییس کانون وکلای دادگستری مرکز) در مراسم نوروزی این نهاد، نسبت به حل مسئله ورود وکلا و کارآموزان از طریق ایجاد گیت های ورودی در روزهای آینده، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای مرکز، مراسم دیدار نوروزی وکلا و کارآموزان این نهاد با هدف یادآوری همبستگی برای پاسداشت استقلال کانون وکلای دادگستری، روز گذشته ۲۸ فروردین ماه به رسم هر ساله با حضور اعضای هیأت مدیره، معمرین، پیشکسوتان وکالت و وکلای دادگستری در هتل پارسیان استقلال برگزار شد.

اگر امروز نهاد وکالت به بالندگی رسیده، بر اثر تلاش هایی است که گذشتگان ما انجام دادند

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در این مراسم گفت: بهار فصل نو شدن است. سال نو را خدمت تک تک شما عزیزان به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره تبریک عرض می کنم. امیدوارم طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان مورد پذیرش درگاه حق قرار گرفته باشد.

وی افزود: امیدوارم با کارها و تلاش هایی که تک تک شما انجام می دهید، نهاد وکالت بالندگی بیشتری را تجربه کند. اگر امروز نهاد وکالت به بالندگی رسیده، بر اثر رشادت ها و تلاش هایی است که گذشتگان ما انجام دادند و این درخت تناور به شما عزیزان رسیده است و با همدیگر شاهد بالندگی بیشتر آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

مراسم نوروزی هر ساله برای اتحاد، انسجام و هماهنگی نهاد وکالت با خانه خودش است

حبیب زاده مومن بیان کرد: حضور و حمایت شما عزیزان از خانه خودتان روزهای بهتری را ایجاد می کند. اعضای هیأت مدیره همواره تلاش کردند و امیدوارم در سال ۱۴۰۳ شاهد اتفاقات خوبی در خانه وکالت باشیم.

وی ادامه داد: این مراسم برای اتحاد، انسجام و هماهنگی نهاد وکالت با خانه خودش است. تشکر می کنم در خانه خودتان حضور دارید و مشارکت می کنید و حضور شما را مغتنم می دانم.

برخی با نهاد وکالت مستقل زاویه دارند

حبیب زاده مومن خطاب به وکلای محترم دادگستری تاکید کرد: بسیاری دوست ندارند این اتحاد، انسجام و حضور باشکوه شما تداوم داشته باشد. برخی با نهاد وکالت مستقل زاویه دارند لکن حمایت و انسجام درونی شما همکاران عزیز، روزهای بهتری را نوین بخش خواهد بود.

رئیس کانون وکلای مرکز تصریح کرد: لایحه جامعه وکالت مطرح است و با تلاشی که معمرین انجام دادند، امیدوارم با کمک و همراهی تک تک شما عزیزان سرانجام آن، نیک باشد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: امیدوارم با حل مسئله ورود با عزت همکاران از طریق ایجاد گیت های ورودی، در روزهای آینده اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در انتها بیان کرد: امیدوارم در سال ۱۴۰۳، سال خوبی را در نهاد وکالت در کنار همکاران شایسته و فرهیخته شاهد باشیم.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا