یادداشت

دلنوشته رییس کانون وکلا برای گیلان

اعلام آمادگی برای تامین ملزومات مبارزه با کرونا

دکتر عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز با انتشار مطلبی در حساب اینستاگرامش از وضعیت این روزهای استان گیلان و کمبود ملزومات مبارزه با بیماری کرونا در این استان، گلایه کرد:

گیلان، خطه‌ای زیباست در وعده گاه کوه و ‌دریا و سبزه و محبت و آسمان نیلگون؛ مردمی دارد که همیشه وفادار به تاریخ این سرزمین پهناور بوده اند. امروز و در این روزهای دشوار در تب فراموشی می سوزد.

قم را با بی‌تدبیری و کژاندیشی، به قرنطینه نسپردند و اینبار در حال تبدیل این استان به کانون اصلی کرونا هستیم؛ چه کسی پاسخ‌گوی کمبود دارو، کیت، بیمارستان و تجهیزات پزشکی و عدم اعزام کادر پزشکی و پرستاری به این استان است؟ اگر امکانات پزشکی کافی در آن استان ندارید، پس اعزام بیمار چه زمانی به کارتان می‌آید؟ چگونه ناگهان، این استان در حال تبدیل شدن به کانون اصلی کروناست؟ وقتی‌ که حساب کانون وکلای دادگستری مرکز جهت جمع‌آوری کمک وکلا برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان توقیف شد و با تلاش فراوان و سپردن تعهد، رفع توقیف گردید، به ما گفته شد اینها وظیفۀ شما و هر سازمان اجتماعی و مردم‌نهادی نیست. امروز وقت آن رسیده است که اجازه دهید مردم از ایرانیان داخل و خارج کشور، خبرنگاران، هنرمندان و ورزشکاران، بازاریان، پزشکان، مهندسان، وکلا و … دست به کار تهیه تدارکات شوند.

رییس محترم جمهور؛
هیات وزیران و مسئولین باید از این استان بازدید کنند و راهکاری بموقع و کارساز برای این مردم رنجدیده بیابند که مردم مهربان آن، امروز همچون جنگ زده، سیل زده و زلزله زده و شاید در وضع اسفناک تر گرفتار تنهایی هستند و البته متاسفانه زود هنگام این آلودگی گسترده به استانهای دیگر هم خواهد رسید.

با سپاس ویژه از کادر پزشکی و پرستاران فداکار گیلان و ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا