گفت و گوویژه

علت جابجایی جلیل مالکی از زبان خویش

توضیحات دکتر جلیل مالکی درخصوص اخبار منتشر شده درباره بر برکناری از ریاست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز

وکلاپرس ـ  ۳ روز مانده به برگزاری انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، اخباری مبنی بر جابجایی دکتر جلیل مالکی ، وکیل دادگستری و رئیس دانشکده حقوق واحد تهران مرکز، منتشر شد.

جلیل مالکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس، ضمن تکذیب موضوع برکناری یا عزل اظهار کرد: تنها علت کناره گیری من از ریاست، طولانی شدن دوره ریاست (۱۵ سال) بود. دو ماه قبل رئیس محترم دانشگاه به من اعلام کرد به دلیل طولانی شدن دوره، مصلحت این است که جابجایی صورت گیرد. حتی همان موقع حکم ریاست مرکز تحقیقات حقوقی دانشگاه را برای من صادر نمودند.

بیشتر بخوانید: علیرضا شمشیری به جای جلیل مالکی

جابجایی مورد استقبال من بود

این وکیل دادگستری با اشاره به استقبال از موضوع جابجایی افزود: ضمن استقبال از این امر اینجانب و بسیاری از اساتید دانشکده از ریاست دانشگاه در خواست کردیم این اقدام به بعد از انتخابات کانون و نیز اتمام امتحانات پایان ترم دانشجویان موکول شود زیرا ممکن است از یک طرف بسیاری افراد به دلیل مطلع نبودن از واقعیت موضوع در آستانه انتخابات دچار سوءتفاهم شوند و این امر را دستاویز تخریب من قرار دهند و از طرف دیگر دانشجویان و اساتید در اوج امتحانات دچار مشکل شوند.

جلیل مالکی ادامه داد: رئیس دانشگاه به من و اساتید قول داد که تا پس از برگزاری انتخابات و اتمام امتحانات اقدامی نشود و در نهایت بعد از برگزاری انتخابات کانون و امتحانات دانشکده با مشورت اینجانب و اساتید دانشکده جابجایی انجام شود، اما علیرغم این امر دیشب ساعت ۲۱ با من تماس گرفته شد و اطلاع دادند که نامه در اتوماسیون ثبت شده و فردا جلسه تودیع و معارفه است.

وی در پایان از دانشجویان و اساتید دانشکده حقوق قدردانی کرد و گفت: ضمن تقدیر و تشکر از همه اساتید محترم، کارکنان زحمتکش و دانشجویان عزیز که با تحمل همه سختی ها و ناملایمات اینجانب را در مسیر ارتقا کیفیت و رشد و تعالی دانشکده یاری نمودند، برای سرپرست محترم منصوب آرزوی توفیق در ادامه راه را دارم.

گفتنی است امروز خبر گزاری آنا خبر از کنار رفتن دکتر جلیل مالکی از ریاست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی و انتصاب دکتر علیرضا شمشیری به عنوان سرپرست این دانشکده داد.

مصاحبه:‌ فرناز محمدیان

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا