اخبار

علیرضا شمشیری به جای جلیل مالکی

علیرضا شمشیری سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مرکز شد

وکلاپرس ـ  دکتر علیرضا شمشیری به جای دکتر جلیل مالکی (عضو ادوار کانون وکلای مرکز) سرپرست دانشکده حقوق دانشگاه آزاد (واحد تهران مرکزی) شد.

به گزارش خبرنگار وکلاپرس به نقل از خبرگزاری آنا، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با صدور حکمی، وکیل علیرضا شمشیری را به‌عنوان سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی منصوب کرد. در بخشی از این حکم انتصاب آمده است:

با توجه به مراتب تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی» منصوب می‌شوید… ایجاد زمینه‌های ارتباطی مناسب استاد و دانشجو، هماهنگی و همکاری مؤثر با حوزه‌های ستادی و بسترسازی مناسب در جهت ارتقای ارزش‌های دینی و انقلابی در مجموعه کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان گرامی از اهم وظایف تعریف شده جناب‌عالی می‌باشد.

دکتر شمشیری علاوه بر عضویت در هیأت علمی دانشگاه مذکور، پیشتر سابقه مدیریت حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی را نیز به عهده داشته است.

همچنین رییس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای جداگانه، از تلاش‌ها و زحمات وکیل جلیل مالکی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و رئیس سابق این دانشکده، در مدت ریاست دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی تقدیر کرد.

منبع: آنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا