گفت و گوویژه

نگاهی به وضعیت فعالسازی cms کارآموزان کانون مرکز در گفت و گو با نائب رئیس این نهاد

وکلاپرس- نائب رییس کانون وکلای مرکز درخصوص جزئیات آخرین وضعیت فعالسازی cms کارآموزان این کانون گفت: ۴ گروه از ۹ گروه آموزش‌دیده به محاکم دعوت شدند.

به گزارش وکلاپرس، بعد از  وقفه ای طولانی از ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ سی ام اس تعدادی از کارآموزان کانون مرکز فعال شده است و و بر اساس گزارش های واصله، سی ام اس سایر کارآموزان نیز به تدریج فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کارآموزان کانون وکلای مرکز در ۹ گروه آموزش دیدند

وکیل وحید قاسمی عهد، نائب رییس کانون وکلای مرکز در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات آخرین وضعیت فعالسازی cms کارآموزان این کانون گفت: کارآموزان کانون وکلای دادگستری مرکز در ۹ گروه آموزش دیدند و هر گروه متشکل از حدود ۲۵۰ کارآموز بود.

وی ادامه داد: حدود ۴ گروه، در اولین آزمون شرکت کردند و پدیرفته‌شدگان تحت گروه اول محاکم، به محاکم دعوت شدند.

مشاهده وضعیت اقتصادی برخی کارآموزان

قاسمی عهد با اشاره به تضییقات موجود در آیین نامه گفت: علی‌رغم این تضییقات، به تفسیر قانونی از آیین‌نامه رسیدیم و فعلا سی ام اس را فعال کردیم و در آینده نیز موافق آن تفسیر گروه دوم ارجاع به محاکم را فعال خواهیم کرد.

نائب رییس کانون وکلای مرکز درخصوص چرایی این اقدام گفت: مشاهده وضعیت اقتصادی برخی کارآموزان در اتخاذ چنین تفاسیری موثر بوده است.

بیشتر بخوانید:

 

یک دیدگاه

  1. تورو خدا راجب اصلاح ماده ۵۴ ایین نامه مجلس تصویب بشه چون واقعا وضعیت و مشکلات معیشت و شخصی کاراموزها تحت شعاع قرار گرفته ..یکطرف قوانین سخت گیرانه خود کانون ها منجمله کانون گیلان …که به اجبار خودشون انتخاب شهر و ظرفیت کم ؛ عرصه رو برای ورودیهای ۴۰۲ خیلی بغرنج کردن .‌…انشالله مجلس محترم مرحله دوم و سوم ادغام کنه تا کمکی به این قشر مظلوم که در شرایط سختی قرار دارن بشه …با تشکر از لطف مجلس عزیز و اقای نقد علی رییس تحقیق و تفحص کانونها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا