اخبار

نامه معاون دادستان مشهد در خصوص جلوگیری از ورود بانوان فاقد حجاب شرعی به مترو+تصویر نامه

وکلاپرس ـ معاون دادستان مشهد در نامه‌ای خطابه به استاندار و فرماندار مشهد از صدور دستور منع ورود بانوان فاقد حجاب شرعی به مترو خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

معاون استاندار و فرماندار محترم شهر مشهد

احتراما پیرو جلسات متعدد برگزار شده در خصوص ضرورت جلوگیری از ورود بانوان فاقد حجاب شرعی به مترو به عنوان وسیله نقلیه عمومی که موجب نارضایتی شدید اجتماعی شده مراتب جلوگیری از ورود بانوان فاقد حجاب شرعی طی مکاتبه شماره ۱۱۴۵ن۹ مورخ ۱۴۰۱/۳/۲۹ به شهردار محترم از طریق شبکه دولت در تاریخ ۱۴۰۱/۳/۲۹ ابلاغ شده است.

فرمانده محترم نیروی انتظامی استان جهت برخورد با مجرمین به محض اعلام مامورین مترو طی نامه شماره ۰۲۰ ش ۱۹۰۰/۰۱۰۴۰ مورخ ۱۴۰۱/۴/۲ اعلام آمادگی نموده است.

بر طبق صراحت ماده ۷۲ قانون آیین دادرسی کیفری مسئولین ذیربط باید بلافاصله مراتب وقوع جرم را در حوزه کاری خود اعلام نمایند. کوتاهی مامورین که منجر به پذیرش وضعیت مجرمانه و ترویج ابتذال باشد ترک فعلی است که بر طبق ماده مذکور و ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) قابل پیگرد قضایی است.

نظر به عدم وصول گزارش مبنی بر انجام موثر دستور قضایی کپی دستور قضایی مورد اشاره جهت طرح در قرارگاه اجتماعی عفاف و حجاب و پیگیری و اجرا ارسال می گردد.

بدیهی است در صورت عدم اجرا حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۱ به مقررات و عوامل ترک فعل کننده برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب مشهد

نامه معاون دادستان مشهد در خصوص عدم ارائه خدمات اجتماعی به افراد بی حجاب
نامه معاون دادستان مشهد در خصوص عدم ارائه خدمات اجتماعی به افراد بی حجاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا