گفت و گوویژه
موضوعات داغ

جزئیاتی جدید درباره سوء قصد به وکیل احسان روانگردی در یاسوج و شکستگی اعضای بدن وی

وکلاپرس- وکیل سامان روانگردی درخصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به برادرش وکیل احسان روانگردی گفت: در ارتباط با دو پرونده وکیل روانگردی به دو گروه مظنون هستیم.

به گزارس وکلاپرس، ۲۴ دی ۱۴۰۲، وکیل احسان روانگردی (عضو کانون وکلای دادگستری بوشهر) توسط چهار فرد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد و ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

برخی از نواحی بدن دچار شکستگی شده است

وکیل سامان روانگردی، عضو مرکز وکلای قوه قضاییه و وکیل مدافع احسان روانگردی، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این حادثه گفت: موکلم در تاریخ ۲۴ دی ماه ساعت ۹/۳۰ صبح در گلستان ۳ شهر یاسوج در حالی که دختر خردسال خود را به مهد کودک می‌برد، توسط ۵ نفر مورد سوءقصد قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ۵ نفر با خودروی ۲۰۶ رنگ‌ سفید فاقد پلاک انتظامی بوده و سر و صورت خود را کاملا پوشانده بودند. آنها با سلاح سرد (چماق) به برادرم ضربه زدند و به شدت او را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری درخصوص آخرین وضعیت جسمی احسان روانگردی گفت: برخی از نواحی بدن (سر، صورت، دست و پا) دچار شکستگی شده است و برادرم وضع و حال مساعدی ندارد.

در ارتباط با دو پرونده وکیل روانگردی به دو گروه مظنون هستیم

سامان روانگردی در پاسخ به شناسایی مرتکبان گفت: برادرم احسان روانگردی در ارتباط با دو پرونده خود، به دو گروه مظنون است؛ نخست درمورد یک پرونده مربوط به امور پیمانکاری که رأی به نفع موکلش اخذ کرده و احتمال می‌دهیم این رفتار از سوی طرف مقابل پرونده موکلش صورت گرفته باشد. چرا که بارها از جانب این شخص مورد تهدید قرار گرفته است.

وی افزود: پرونده دوم نیز مربوط به امور پیمانکاری با رقم بالایی بود که بین موکلین اختلاف بود و احتمال می رود از جانب یکی از موکلین صورت گرفته باشد.

وی درخصوص میزان حمایت و پیگیری های صورت گرفته توسط کانون وکلای دادگستری بوشهر گفت: متاسفانه هیچ پیگیری و حمایتی از سوی مدیران کانون وکلای بوشهر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا