اخبار اسکوداویژه

همایش ملی آینده‌نگری نهاد وکالت در شهریور ماه برگزار خواهد شد

وکلاپرس ـ اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در ماه شهریور همایشی با عنوان آینده‌نگری نهاد وکالت برگزار خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اسکودا، روز دوشنبه(۱۴۰۰/۳/۱۰) نشست هم اندیشی اساتید و صاحب نظران در حوزه وکالت در ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ بصورت حضوری و برخط برگزار شد.

در ابتدا دبیر جلسه آقای دکتر مهدی یوسفی صادقلو در خصوص محورهای بحث توضیحاتی ارائه نمودند، سپس دکتر کوشا به تبیین آینده پژوهی پرداخته و مراد از این اصطلاح را قرار گرفتن در جایگاه چهل سال آینده و مشاهده گذشته بیان نمودند، تا بدین وسیله با مطالعات بتوانیم مسیر راهی دقیق و صحیح را ترسیم نماییم.

بیشتر بخوانید: گروه مشاوران اسکودا درباره سند چشم انداز وکالت با هیات رئیسه نشست برگزار کردند

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، در جلسه دیروز دکتر رییس اسکودا با فعالان صنفی و برخی از رؤسای کانون های وکلا حاضر در این نشست «درخصوص ضرورت تقویت پژوهشکده و تاسیس اندیشگاه به توافق رسیدند و برگزاری همایش ملی آینده‌نگری نهاد وکالت در شهریور ماه توسط اسکودا نیز به تصویب رسید.»

نشست هم‌اندیشی اسکودا مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ با موضوع آینده پژوهی نهاد وکالت
نشست هم‌اندیشی اسکودا مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۰ با موضوع آینده پژوهی نهاد وکالت

گفتنی است خرداد ماه سال گذشته در دوره ریاست دکتر شهبازی‌نیا بر اسکودا نیز جمعی از مشاوران رییس این نهاد در نشستی بر تنظیم و تدوین سند چشم انداز نهاد وکالت تأکید کرده و از ضرورت تدوین چنین سندی سخن گفته بودند؛ سندی که مشخص نیست با تغییر ریاست اسکودا به چه سرنوشتی دچار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا