اخبار کانون ها

تعطیلی برخی از کانون‌های وکلای داگستری

کانون وکلای کرمانشاه و فارس تعطیل شد

وکلاپرس ـ از زمان اطلاع‌رسانی درباره شیوع ویروس کرونا در کشور کانون‌های وکلای دادگستری تصمیم به اجرایی نمودن برخی اقدامات احتیاطی گرفته‌اند. از این رو برخی از کانون‌ها با کاهش ساعات کاری خود و برخی دیگر نیز با اعلام تعطیلی موقت، اقدام به پیشگیری از شیوع و انتقال این ویروس نموده‌اند.

در همین راستا دو کانون وکلای «کرمانشاه» و «فارس و کهگیلویه و بویر احمد» در اطلاعیه‌هایی خبر از تعطیلی واحد‌های مختلف کانون‌های مذکور داده‌اند.

کانون وکلای کرمانشاه خبر از تعطیلی یک هفته‌ای تمام ارکان این نهاد مدنی به جز واحد تمبر داده و در اطلاعیه خود آورده است: «کلیه ارکان کانون از روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ تا پایان هفته تعطیل می باشند و صرفا واحد تمبر از ساعت ۸ لغایت ۱۲ آماده خدمت رسانی به همکاران خواهد بود.»

در سوی دیگر کانون وکلای فارس بدون استثنا تمام ارکان خود را از فردا(یکشنبه) تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد و و در اطلاعیه‌ خود چنین آورده است: «بدین وسیله به اطلاع همکاران محترم وکلا و کارآموزان عضو کانون می رساند، تشکیلات اداری کانون با توجه به شیوع بیماری کرونا از فردا یکشنبه تا پایان هفته کاملاً تعطیل است. لذا همکارانی که نیاز به تهیه تمبر مالیاتی برای پرونده های جاری هفته دارند تا پایان وقت اداری امروز به باجه های تمبر مراجعه فرمایند.»

گفتنی است پیشتر کانون وکلای گیلان اعلام کرده بود تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا