یک نماینده مجلس: طرح اصلاح قانون تسهیل را بصورت دو فوریتی ثبت می کنم

وکلاپرس- ابراهیم نجفی رئیس مجمع نمایندگان گیلان با حضور در کانون وکلای دادگستری گیلان، اصلاح قانون تسهیل را بصورت طرح دوفوریتی، پیشنهاد داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان، نشست کمیسیون پارلمانی کانون وکلای دادگستری گیلان با «ابراهیم نجفی» رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس کانون وکلای دادگستری گیلان برگزار شد.

ابراهیم نجفی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های ارکان و اعضای کانون وکلای دادگستری گیلان گفت : متاسفانه بعضی نمایندگان مجلس یازدهم با عنوان مجلس انقلابی حتی به خودشان هم رحم نکردند و با برخی تصمیمات حتی به فکر دریافت امتیازات خودشان هم نبودند.

ابراهیم نجفی رئیس مجمع نمایندگان گیلان
ابراهیم نجفی رئیس مجمع نمایندگان گیلان

این نماینده مجلس افزود: و هر قانونی که تصویب می‌شود همیشه یکسری مشکلات به همراه دارد و بایستی در طول زمان این نواقص رفع بشود. بنظرم لایحه را یا دولت بیاورد یا قوه قضاییه اما اگر دولت مخالف این طرح باشد، سریع لایحه‌اش را می‌آورد منتهی بعید است که قوه قضاییه با این شرایط  ناراضی باشد.

پیشنهاد اصلاح قانون تسهیل را بصورت طرح دوفوریتی در سامانه بارگذاری خواهم کرد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اعلام قول مساعد همکاری گفت : پیشنهاد من این است که ابتدا معیارهای علمی و حداقل نمرات و ضریب مورد نظر شما برای اصلاح قانون صدور مجوز کسب و کار تعیین شود و طرح پیشنهادی را با دلایل توجیهی کافی و کامل ارائه بدهید و من بعنوان فرد حقیقی این طرح و پیشنهاد اصلاح قانون تسهیل را بصورت طرح دوفوریتی در سامانه بارگذاری خواهم کرد و شما هم‌ با بهره‌گیری از ظرفیت اتحادیه خود و رایزنی با نمایندگان سایر استان‌ها، تلاش کنید نمایندگان طرح را در سامانه امضا کنند و چون طرح دوفوریتی است سریع در دستور کار قرار خواهد گرفت و انشالله با رایزنی شما با نمایندگان استان‌ها و موافقت ایشان دو فوریت آن رای بیاورد و به قانون تبدیل شود.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان

خروج از نسخه موبایل