گزارش رئیس کانون وکلای بوشهر از همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا IBA2024 در مکزیکو سیتی

وکلاپرس- دکتر سیروس شهریاری رئیس کانون وکلای بوشهر که برای شرکت در همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا IBA2024 به مکزیک سفر کرده است، در حساب اینستاگرامش گزارش هایی از این همایش را منتشر کرده است.

به گزارش وکلاپرس، هفتاد و ششمین همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا IBA2024 در شهر میکزیکو سیتی از ۲۵ شهریور با حضور وکلایی از سراسر جهان در حال برگزاری است.

از ایران نیز چهار تن از مدیران نهاد وکالت شامل:

در این همایش حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

در ادامه بخشی از گزارش های دکتر شهریاری که در اینستاگرامش منتشر شده است ارائه شده است:

سالن محل برگزاری همایش سالیانه اتحادیه بین المللی وکلا IBA2024:

جلسه ای با موضوع ایجاد ارتباط جهانی

جلسه ایجاد ارتباط جهانی یکشنبه ۱۵ سپتامبر ساعت ۱۷۰۰ – ۱۵۰۰ برگزار شد. در این جلسه در مورد چگونگی ایجاد ارتباط موثر حرفه ای صحبت شد شبکه سازی ارتباط جهانی به طور عملی تمرین شد کارت های ویزیت حوزه های مختلف حقوقی بین حقوقدانان رد و بدل شد. در این ورکشاپ در خصوص این که چگونه شرکت های حقوقی و حقوقدانان حوزههای مختلف حقوق، در زمینه تخصص خود بتوانند با هم ارتباط مفید داشته باشند راهکارهایی ارایه شد.

سخنان آقای Itzik Amiel در پاسخ به این سوالات بود که آیا در تلاش هستید که روابط حرفه ای خود را توسعه دهید و موکل بیشتری به شما مراجعه کند؟ آیا با بازاریابی و فروش خود مشکل دارید؟ آیا می دانید چگونه از شبکه های ترکیبی برای ادامه ایجاد روابط خود استفاده کنید؟

بسیاری از وکلا با نحوه ایجاد روابط و به عبارتی networking که در واقع به پیشبرد اهداف آنها و کسب درآمد بیشتر یا موجب به دست آوردن مشتریان بهتر میشود، مشکل دارند. در این جلسه وکیلی به نام Itzik Amiel سخنران بین المللی و نویسنده کتاب پرفروش در زمینه توسعه تجارت و شبکه های تجاری برای وکلا هفت راهکار شبکه سازی جهانی برای موفقیت نظرات خود را به اشتراک گذاشت. استراتژی های ایشان بر اساس کتاب پرفروش او به نام تغییر توجه است.

نکته مهم صحبت های این نویسنده چگونگی ایجاد ارتباطات شرکتهای حقوقی و حتی وکلا و تازه واردین در کنفرانس IBA بود و این که چرا و چگونه در این گونه همایشها بتوانیم توانایی و خدمات حقوقی خودمان را در عرصه جهانی معرفی کنیم و اعتماد به نفس پیدا کنیم راهکارهای ارایه شد که بیشتر در مورد روشهای کمتر شناخته شده و خلاقانه شبکه سازی جهانی بود. روشهای آقای ایتزیک آمیل در کتاب هم ذکر شده است.

اهدای جایزه اثرگذاری iba به دادگاه عالی مکزیک

جایزه تاثیر در مراسم افتتاحیه کنفرانس سالانه ۲۰۲۴، IBA اولین جایزه تاثیر گذاری به دادگاه عالی مکزیک، اهدا شد.

‏ IBA Impact Award جایزه ایست که با هدف قدردانی از تأثیر مثبت متخصصان حقوقی در رابطه با حاکمیت قانون و در جامعه اهدا می شود تا دستاوردهای چشمگیر و‌ تاثیرات مثبتی که در حوزه حاکمیت قانون به دست آمده نمایش داده شود. و شامل افرادی نیز که تأثیر اجتماعی و اقتصادی در حرفه وکالت، دارند. این گزارش برای اولین بار، برای حاکمیت قانون به صورت کیفی و کمی و شناسایی زمینه هایی برای ارتقای آن و برای استقلال قوه قضائیه و حرفه حقوقی و مستقل از ارکان قوای حاکم و‌ نیز برای اهمیت ترویج رفتار حمایت کننده از حاکمیت قانون که موجب تاثیرات مثبت بر حرفه وکالت هم خواهد بود به دیوان عالی کشور مکزیک و قضات آن به رهبری خانم نورما پینا هرناندز رسید که اینان بی وقفه و با شجاعت و با بالاترین استانداردهای اخلاقی و در شرایط بسیار دشوار، برای حفظ حاکمیت قانون در مکزیک تلاش کرده اند.

رئیس دادگاه عالی مکزیک(خانم هرناندز)، پس از دریافت جایزه سخنرانی شیوا و احساسی را به زبان اسپانیولی داشتند که همزمان به انگلیسی ترجمه می شد.

بیشتر بخوانید:

دیدار با مدیران بزرگترین کانون وکلای کشور چین

مروز شانزدهم سپتامبر۲۰۲۴ ، جلسه مشترکی با مدیران بزرگترین کانون وکلای کشور چین با چهل هزار وکیل داشتیم و مسایل مختلفی از جمله امکان برگزاری دوره های آموزشی مشترک و نیز حسب ضرورت بخاطر وجود روزافزون رابطه تجاری بین تجار هر دو کشور که طبیعتا موجب اختلافات تجاری احتمالی خواهد شد ، پیشنهاد تاسیس دفتر حقوقی مشترک برای تعامل وکلای هر دو کشور داده شد و نیز از هیات مدیره این کانون دعوت شد تا از شهر زیبای بوشهر و کانون وکلای دادگستری استان دیدن کنند . در این جلسه که با حضور نمایندگان سه کانون کشورمان ( بوشهر ، مرکز و کرمانشاه و با حضور مسوول کمیسیون بین الملل کانون مرکز) با نائب رئیس و مسوول روابط بین الملل کانون شانگهای برگزار گردید مقرر شد چگونگی ایجاد تعامل و خصوصا ایجاد دفتر حقوقی مشترک پس از دید و بازدیدهای بعدی از کانون های دو کشور نهایی گردد.

دیدار با مدیران نهاد وکالت کشور چین
دیدار با مدیران نهاد وکالت کشور چین
خروج از نسخه موبایل