گزارش دکتر شاه محمدی از برگزاری آزمون مرحله اول کارآموزی کانون وکلای مرکز در ۲۹ و ۳۰ تیر

وکلاپرس- آزمون مرحله اول کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ کانون وکلای دادگستری مرکز، طبق برنامه ریزی قبلی ۲۹ و ۳۰ تیر ماه برگزار شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر شاه محمدی، نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص جزئیات این آزمون توضیحاتی را ارائه داد.

برگزاری ۹ آزمون در پایان مرحله اول کارآموزی با حضور هزار نفر

دکتر شاه محمدی عنوان کرد: آزمون با حضور هزار نفر از کارآموزان قبول شده در آزمون سال قبل در سه مرحله صبح و عصر روز پنجشنبه و صبح روز جمعه برگزار شد و در مجموع ٩ آزمون از این عزیزان اخذ شد، آزمون عصر روز پنج شنبه تستی بود و دو آزمون صبح پنجشنبه و صبح جمعه به صورت تشریحی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: خوشبختانه آرامش خوبی بر فضای حوزه امتحانی حاکم بود، تقریبا همه ی واجدین شرایط در آزمون شرکت کرده بودند.

در مجموع ۵ نفر به سوالات پاسخ ندادند

نائب رئیس کانون وکلای مرکز بیان کرد: صبح روز پنجشنبه فقط سه نفر از کسانی که حضور داشتند به سوالات پاسخ نداده بودند و در روز جمعه فقط دو نفر پاسخ نداده بودند که متاسفانه این دونفر شناخت درستی از شرایط و اوضاع کانون و کارآموزی ندارند و امیدواریم که این دو نفر هم با مطالعه بیشتر و دقت بیشتر متوجه اشتباه خودشان بشوند.

آزمون مرحله اول کارآموزی کانون وکلای مرکز
آزمون مرحله اول کارآموزی کانون وکلای مرکز

سختی یکی از آزمون های تستی برای کارآموزان

دکتر شاه محمدی در خصوص سطح سختی سوالات گفت: جز در مورد یکی از آزمون های تستی که کارآموزان معتقد بودند نسبت به بقیه امتحانات سخت بود، در مجموع سوالات، سوالات قابل قبولی بود، ولی نسبت به بقیه اعلام رضایت داشتند چون این آزمون برای اولین بار در برگزار شد طبیعتا در این سطح با حضور هزار نفر حتما کمبود هایی هم داشته است که این موضوع بررسی میشود و امیدواریم که هرگونه نقصی هم هست شناسایی بشود تا در آزمون های بعدی رفع گردد، تا سایر کارآموزان عزیز با آرامش خاطر بیشتری در آزمون ها شرکت کنند هیئت مدیره قصد ارتقاء سطح علمی و به ویژه عملی و کاربردی کارآموزان عزیز را دارد.

بیشتر بخوانید:

وی در پایان گفت: کارآموزان عزیز نسل آینده نهاد وکالت هستند و ما تلاش میکنیم که شرایط بهتری را فراهم کنیم که وکلای کارآزموده تری را به جامعه تحویل دهیم.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای مرکز

خروج از نسخه موبایل