کانون وکلای سمنان: CMS کارآموزانی که رابطه استخدامی خود را با نهادهای دیگر قطع نکند، فعال نمی شود

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری سمنان اطلاعیه ای در خصوص قطع ارتباط استخدامی کاراموزان وکالت ۱۴۰۲ منتشر کرده است که بر اساس آن اعلام شده است:  CMS کارآموزانی که رابطه استخدامی خود را با نهادهای دیگر قطع نکند فعال نمی شود.

به گزارش وکلاپرس، در این اطلاعیه آمده است: کار آموزان وکالت ۱۴۰۲، فقط ۲۰ روز مهلت دارند قطع رابطه استخدامی خود با نهادها و ارگان های دیگر را به کانون اطلاع دهند.

بر اساس  ماده ۴۳ آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰، قبول شدگان در آزمون وکالت می بایست فرم عدم اشتغال در شغل دولتی و سایر ارگان‌ها و نهادهای مذکور در بند ۲ ماده ۱۰ لایحه استقلال و عدم شمول قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

کلیه کار آموزان وکالت ۱۴۰۲ که رابطه استخدامی با نهادها و ارگان های مربوطه دارند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ ظرف مدت ۲۰ روز مهلت دارند قطع رابطه استخدامی را به کانون وکلای دادگستری استان سمنان اعلام نمایند

در غیر این صورت پس از مهلت مقرر علاوه بر اینکه سی ام اس فعال نمیگردد موضوع در هیئت مدیره مطرح و تصمیم مبنی بر ابطال یا بقای پروانه کارآموزی صورت میگیرد.

کانون وکلای سمنان: CMS کارآموزانی که رابطه استخدامی خود را با نهادهای دیگر قطع نکند فعال نمی شود
کانون وکلای سمنان: CMS کارآموزانی که رابطه استخدامی خود را با نهادهای دیگر قطع نکند فعال نمی شود

خروج از نسخه موبایل