چرا قوه‌قضائیه احکام بدوی، تجدید نظر و رد اعاده دادرسی دکتر محسن برهانی را منتشر نمی‌کند؟

وکلاپرس- وکیل پیمان حاج محمود عطار در واکنش به خبر رد اعاده دادرسی دکتر محسن برهانی در دادگاه ویژه روحانیت خواستار انتشار آرای صادره علیه دکتر برهانی شد.

به گزارش وکلاپرس، صبح امروز مرکز رسانه قوه‌قضائیه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: درخواست اعاده دادرسی دکتر برهانی در دادگاه ویژه روحانیت رد و حکم تجدید نظر وی تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه دستگاه قضا آمده بود:

پرونده آقای محسن برهانی به واسطه کسوت روحانیت ایشان در دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل تجدید نظر را هم در شعبه اول دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت طی کرده است.

نکته قابل توجه این است که دادگاه تجدید نظر، آقای برهانی را در خصوص برخی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است.

ایشان سپس مجددا مستند به ماده ۴۸ و ماده ۵۲ آیین‌نامه دادسرا‌ها و دادگاه‌های ویژه روحانیت درخواست اعاده دادرسی نموده که این درخواست نیز پس از بررسی لازم توسط جمعی از قضات عالی رتبه ویژه روحانیت رد و رای دادگاه تجدید نظر تایید و ابرام شده است.

بیشتر بخوانید:

وکیل پیمان عطار در اینستاگرامش در واکنش به رد درخواست اعاده دادرسی دکتر برهانی نوشت:

ضمن احترام به تصمیم قضات محترم دیوان‌عالی کشور در رد اعاده دادرسی وکلای دکتر محسن‌برهانی، چرا قوه معظم قضائیه، احکام بدوی، تجدید نظر و رد اعاده دادرسی ایشان را برای نقد و بررسی در حوزه های علمیه و دانشکده‌های حقوق و نزد جامعه حقوقی و قضات و وکلای دادگستری منتشر نمی‌کند؟

پست اینستاگرامی حاج محمود عطار در خصوص رد اعاده دادرسی برهانی
پست اینستاگرامی حاج محمود عطار در خصوص رد اعاده دادرسی برهانی

منبع: اینستاگرام

خروج از نسخه موبایل