پیام تبریک رئیس اسکودا به دکتر عثمان سالاری در پی انتصاب به ریاست کمیته تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا در مجلس

وکلاپرس- رئیس اسکودا در پیامی خطاب به دکتر عثمان سالاری، انتصاب وی به ریاست کمیته‌های تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا، کارشناسان، داوران، مترجمان و دفاتر اسناد رسمی و سردفتران ازدواج و طلاق و دفاتر خدمات قضایی در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، رئیس اسکودا در پیامی خطاب به دکتر عثمان سالاری، انتصاب وی به ریاست کمیته‌های تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا، کارشناسان، داوران، مترجمان و دفاتر اسناد رسمی و سردفتران ازدواج و طلاق و دفاتر خدمات قضایی در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

متن کامل پیام در ادامه آمده است.

جناب آقای دکتر عثمان سالاری
ریاست محترم کمیته‌های تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام؛

انتخاب شایسته شما به ریاست کمیته‌های تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا، کارشناسان، داوران، مترجمان و دفاتر اسناد رسمی و سردفتران ازدواج و طلاق و دفاتر خدمات قضایی در مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک می‌گویم. این رأی اعتماد از سوی اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گواهی بر درایت، تجربه و اعتبار علمی شما در عرصه حقوق و وکالت است.

امید دارم با درک عمیق شما از اهمیت استقلال کانون وکلای دادگستری که هماره در تریبون‌های مختلف آن را یادآور شده‌اید و نسبت به آن نیز دغدغه‌مند هستید، گام‌های بلندی در راستای تقویت و گسترش حقوق وکلا و ارتقاء کیفیت خدمات حقوقی بردارید.

حضرتعالی به عنوان عضوی از نهاد وکالت، نیک مستحضرید که امروز نقش کانون وکلای دادگستری به عنوان رکن اساسی نظام قضایی بر کسی پوشیده نیست و تعامل سازنده و مؤثر شما با این نهاد، می‌تواند در ایجاد شرایطی ایده‌آل و حمایتی برای وکلا و ذینفعان حقوقی کشور مؤثر واقع شود.

اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران آمادگی دارد تا در تمامی مراحل همکاری‌های مشترک، از توانمندی‌ها و تجربیات ارزنده شما بهره‌برداری کند و در این راستا با حسن‌نیت و تعهد، به پیشبرد اهداف مشترک همت گمارد.

برای شما در این مأموریت خطیر آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با رهبری حکیمانه‌تان، شاهد تحولی چشمگیر در عرصه حقوق و وکالت کشور باشیم.

با احترام

جعفر کوشا
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

پیام تبریک رئیس اسکودا به دکتر عثمان سالاری در پی انتصاب به ریاست کمیته تخصصی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی و امور حقوقی وکلا در مجلس

خروج از نسخه موبایل