وکیل مدافع آزاده صمدی : قاضی در رای خود بیانیه عقیدتی منتشر کرده است

وکلاپرس- حسن آقاخانی یکی از وکلای پرونده آزاده صمدی (بازیگر سینما و تلویزیون) در خصوص جزئیات این پرونده و محکومیت موکلش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اعتماد آنلاین، روز گذشته تصویر بخش‌هایی از رای محکومیت آزاده صمدی  (بازیگر سینما و تلویزیون) در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن وی باید هر دو هفته یکبار به مرکز رسمی روانشناسی مراجعه کند.

حسن آقاخانی یکی از وکلای پرونده با تاکید بر اینکه «این رای نباید رسانه ای می شد» گفت: متاسفانه قاضی محترم در رای خود بیانیه عقیدتی منتشر نموده است. درحالی که مطابق قانون قاضی مکلف است در زمان صدور دادنامه موارد قانونی را مورد ملاحظه قرار دهد.

در کمال تعجب رای صادره در فضای مجازی منتشر شد

آقاخانی گفت: درخصوص رای دادگاه سرکار خانم صمدی، ابتدا باید اعلام نمایم، هم موکل و هم وکلای ایشان سرکار خانم‌ مریم کیان ارثی و اینجانب تاکید بر عدم‌ انتشار عمومی دادنامه داشتیم. اما در کمال تعجب رای صادره در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

قاضی در رای خود بیانیه عقیدتی منتشر نموده است

این وکیل در ادامه صحبتش افزود: درخصوص دادنامه مذکور، متاسفانه قاضی محترم در رای خود بیانیه عقیدتی منتشر نموده است. درحالی که مطابق قانون قاضی مکلف است در زمان صدور دادنامه موارد قانونی را مورد ملاحظه قرار دهد. عمل اعلامی دادسرا از ابتدا مورد انکار و رد موکل قرار داشت، زیرا ایشان با کلاهی که کاملا سر ایشان را پوشش داده ظاهر شده است. چگونه دادرس دادگاه به بی‌حجابی ایشان رسیده است ‌الله اعلم.

آقاخانی در ادامه گفت: تاسف‌انگیزترین بخش از دادنامه، نسبت دادن مراتب و موارد غیر واقعی به خانم صمدی است که در این قسمت از رای هیچ نوع نگاه حقوقی و قضایی مشاهده نمی‌شود.

منبع: اعتماد آنلاین

خروج از نسخه موبایل