همایش سی و هفتم اسکودا در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد

۲۲ اردیبهشت شورای اجرایی اسکودا درباره اصلاح اساسنامه این نهاد و همایش خرداد اسکودا گرد هم آمدند

وکلاپرس- جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس اتحادیه، اعضای شورای اجرایی و برخی از رؤسای کانون های وکلای دادگستری در محل اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری برگزار شد طرح پیشنهادی کارگروه اصلاح اساسنامه این نهاد در برخی موارد تصویب شده و  همچنین بخشی از جزئیات برگزاری سی و هفتمین همایش اسکودا نیز تعیین شد. مشروح جلسه را در ادامه میخوانید:

جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا

در آغاز جلسه رئیس محترم اتحادیه جناب آقای دکتر کوشا پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و ضمن تشکر از حضور روسای و نمایندگان محترم شورای اجرایی عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک گفتند و وارد دستور جلسه شدند.

۱- اصلاح اساسنامه اتحادیه

طرح پیشنهادی کارگروه با اصلاحات در برخی موارد به تصویب رسید و مقرر شد موارد اصلاحی در دستور کار هیئت عمومی اصفهان مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

۲- بررسی بودجه همایش اصفهان

در خصوص این بند تصویب شد با توجه به وضعیت فوق‌العاده کرونا به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جابجایی مهمانان به دلیل عدم جابجایی در همایش در هتل عباسی اصفهان برگزار شود و مبلغی هم الحساب به کانون میزان پرداخت شود.

بیشتر بخوانیدهمایش اسکودا در اصفهان پس از ماه رمضان برگزار خواهد شد

۳ بررسی برنامه‌ها و مهمانان همایش اصفهان (بند الف ماده ۱۴ آیین کار)

ضمن تاکید بر دعوت از مقامات استانی و ملی نحوه دعوت و تعیین مهمان ها به رئیس اتحادیه و رئیس کانون میزبان (اصفهان) تفویض می‌شود.

۴- تدوین اساسنامه موسسات حقوقی

به جلسات بعدی موکول شد.

جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا
جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا
خروج از نسخه موبایل