اخبار کانون هاویژه

مرکز مشاوره تلفنی رایگان کانون وکلای آذربایجان شرقی راه اندازی شد

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌ شرقی روز گذشته (۹ آبان ۱۴۰۰) از مرکز مشاوره تلفنی رایگان وکلا در این استان رونمایی کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان‌ شرقی، روز گذشته از مرکز مشاوره تلفنی رایگان وکلا در کشور و سامانه سیماد با حضور رییس کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان‌ شرقی ، رییس کل دادگستری استان و رییس دادگاه‌های عمومی وانقلاب استان در کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌ شرقی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: کانون وکلای کرمانشاه سه روز در هفته مشاوره تلفنی رایگان ارائه می‌کند

مشاوره رایگان وکلا ۲۴ ساعته و با ۶۰ خط

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم عنوان کرد:  این سامانه به‌ منظور رفع مشکلات و پاسخ به سوالات حقوقی شهروندان راه‌اندازی شده و در این راستا شهروندان می‌توانند باشماره تلفن ۰۴۱۳۵۵۴۲۳۱۳ تماس گرفته و مشاوران ۲۴ ساعته با ۶۰ خط هم‌ زمان آماده ارائه خدمات حقوقی رایگان خواهند بود که به زودی شماره چهار رقمی به جای آن اعلام می شود.

وی تاکید کرد کرد برای بهبود کیفیت درارئه خدمات، مکالمات مشاوره رایگان وکلا با شهروندان ضبط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امیرِ سالُن؛ یادداشت امیرسالار داودی از مشاوره حقوقی به اتباع خارجه در زندان اوین

دکتر حسن پاشازاده افزود: به منظور تسریع و پاسخگویی مطلوب مکاتبات اداری وقضایی، از امروز کانون وکلای دادگستری استان به شبکه دولت الکترونیک «سیماد» متصل شد و مکاتبات در اسرع وقت ازطریق این شبکه مبادله خواهد شد.

لازم به ذکر است در مردادماه سال جاری کانون وکلای کرمانشاه نیز از افتتاح واحد مشاوره رایگان تلفنی با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۴۶۱۴۴۴ در این نهاد خبر داده بود.

افزایش ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون وکالت کانون وکلای آذربایجان شرقی

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی همچنین در خصوص تعیین تکلیف پذیرفته شدگان وکالت کانون وکلای آذربایجان شرقی نیز گفت: ظرفیت قانونی پذیرفته شدگان سال ۱۳۹۹ تصمیم گیری شد و ظرفیت پذیرفته شدگان از ۱۰۰ نفر به ۱۳۰ نفر و برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ به ۱۵۰ نفر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: ۳۰ درصد پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران و ۷۰ درصد پذیرفته شدگان سهمیه آزاد می باشند که باید حائز بالاترین نمره آزمون شوند.

دکتر خلیل الهی، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات انجام گرفته درکانون وکلای دادگستری این استان آن را گامی موثر در جهت تسهیل و تسریع امور قضایی شهروندان و تحقق عدالت در جامعه دانست.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی

‫۲ دیدگاه ها

  1. با عرض سلام خسته نباشید
    بنده در کارگاه چوب بری در حال برش چوب منجرب حادثه شدم میخواستم بدونم دیه چقدر است
    متن نظریه اداره پزشکی قانوتی
    ۱جوشگاه جراحت دامیه در قسمت داخلی لب تحتانی۲شکستگی حدود ده درصد از قسمت نمایان دندان پیشین طرفی سمت چپ فک تحتانی رویت شد۳براساس مندرجات پرونده بیمارستان در زمان بستری جراحت دامیه در قسمت لب فوقانی نیز داشته است.

  2. هیچ حکم یا قراری را نمی توان اجراء نمود مگر این که به صورت حضوری و یا به صورت دادنامه یا رونوشت گواهی شده آن به طرفین یا وکیل آنان ابلاغ شده باشد.
    نحوه ابلاغ دادنامه و رونوشت آن برابر مقررات مربوط به ابلاغ دادخواست و سایر اوراق رسمی خواهد بود.
    تبصره- چنانچه رای دادگاه غیابی بوده و محکوم علیه مجهول المکان باشد، مفاد رای بوسیله اگهی در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار مرکز یا محلی با هزینه خواهان برای یکبار به محکوم علیه ابلاغ خواهد شد. تاریخ انتشار اگهی، تاریخ ابلاغ رای محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا