نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد

وکلاپرس- نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ بر روی درگاه رسمی سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش وکلاپرس نتایج آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، بعد از قریب به دو ماه اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه سازمان سنجش پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ جهت ثبت نام به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه مراجعه کنند.

نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

ورود به لینک اعلام نتایج آزمون

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت سال ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج نهایی ‌آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل مشاهده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی:jazb.23055.ir مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.

لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.

خروج از نسخه موبایل